×
×
جدیدترین‌‌ها

تقدیر حجت الاسلام زارعی از دادسرای نظامی چالوس

  • کد نوشته: 93898
  • اسفند 14, 1402
  •  رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران با سفر به شهرستان چالوس ، با همکاران دادسرای نظامی ناحیه دیدار و از کارکنان پر تلاش تقدیر نمود.
    تقدیر حجت الاسلام زارعی از دادسرای نظامی چالوس

    نخست نیوز، حجت الاسلام زارعی در این دیدار گفت : اگر خداوند را ناظر و حاضر بر کارمان بدانیم ، نه تنها در انجام وظایف خسته نخواهیم شد ، بلکه عاشقانه در پی آن خواهیم بود که این امر ، موجبات رضایت ارباب رجوع و در انتها خشنودی خداوند را به همراه خواهد داشت . گفتنی است در این سفر که سید ابراهیم حجازی دادستان نظامی مازندران و همچنین نبی الله اردشیری تروجنی مدیر اداری مالی پشتیبانی ، رئیس سازمان قضایی مازندران را همراهی می نمودند از قسمتهای مختلف دادسرا و پشتیبانی بازدید و به منظور پیشبرد اهداف بهتر و با کیفیت تر سازمان ، در خصوص برخی موارد تذکراتی را در محل ارائه نمودند .

    گفتنی است در ابتدای این جلسه ، تورج متاجی رئیس دادسرای نظامی ناحیه غرب استان ، گزارشی کامل در خصوص عملکرد قضایی ، اداری و هم چنین آخرین وضعیت یگانهای نظامی و انتظامی مستقر در غرب ارائه نمود.

    در انتها نیز هیئت بازدید کننده با حضور در اتاق ها و بازدید از قسمتهای مختلف از برخی کارکنان پرتلاش همچون ، آقایان شریعت زاده ،کیا دلیری ، قلی پور و خانم ها فرهادی زاده ، کیا دلیری با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آورد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *