×
×
جدیدترین‌‌ها

حضور استاندار خراسان رضوی و جزئیات روز انتخابات

  • کد نوشته: 93655
  • اسفند 11, 1402
  •  استاندار خراسان رضوی گفت : خراسان رضوی 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و 6 نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد که برای مجلس شورای اسلامی 815 نفر و برای مجلس خبرگان رهبری هشت نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.
    حضور استاندار خراسان رضوی و جزئیات روز انتخابات

    به گزارش نخست نیوز  ، یعقوبعلی نظری دراستودیو انتخابات ۱۴۰۲ اظهار کرد : با توجه به اینکه همه شعب ما به صورت کامل و جامع آماده هستند تا با مراجعه مردم عزیز اخذ رای داشته باشند، بنابراین در بازدیدهای بنده از شعب اخذ رای در سطح شهر مشهد، حضور مردمی در این شعب به خوبی به چشم می‌خورد و علاوه‌ بر آن مسئولین اجرایی شعب فعال بوده و با علاقه و اعتقاد در حال اخذ رای مردم هستند.

    وی همچنین با اشاره به بازدید از ستاد انتخاباتی مشهد، خاطرنشان کرد: با شور و شوق همه مشغول فعالیت هستند تا حماسه مهمی را رقم بزنند. نظری در جمع خبرنگاران گفت: مصرف انرژی به خوبی توسط مردم در حال مدیریت است و ما شاهد حداقل حوادث و همچنین رعایت میزان مصرف گاز بوده‌ایم.

    استاندار درادامه تاکید داشت : براساس آمارها 4 میلیون و 550 هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 250 هزار نفر رای اولی هستند. نظری گفت : خراسان رضوی 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و 6 نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد که برای مجلس شورای اسلامی 815 نفر و برای مجلس خبرگان رهبری هشت نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.

    سیده بهجت موسوی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *