×
×
جدیدترین‌‌ها

اشراف کاملی بر تهدیدات انتخاباتی در استان داریم

  • کد نوشته: 93389
  • اسفند 9, 1402
  • رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان رضوی، گفت: با اقدامات پیشگیرانه و اشراف اطلاعاتی، اشراف کاملی بر تهدیدات انتخاباتی در استان داریم و اجازه هیچ گونه ناامنی را در برگزاری انتخابات نخواهیم داد.
    اشراف کاملی بر تهدیدات انتخاباتی در استان داریم

    به گزارش نخست نیوز محمدرضا دبیری در استودیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات امن، اظهار داشت: فراهم کردن یک فضای آرامش‌بخش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از تکالیف اساسی کمیته امنیتی انتخابات است.

    وی با بیان اینکه کمیته امنیتی انتخابات خراسان رضوی با ساختاری متفاوت از سایر استان‌ها فعالیت می‌کند، افزود: با توجه به شرقی بودن استان و منشاء خارجی عمده تهدیدات، اشراف بر مبدا تهدیدات در دستور کار این کمیته قرار گرفته است. رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان رضوی به رصد و پایش نارضایتی‌های مترتب بر حوزه استان اشاره کرد و گفت: با مکلف‌ سازی و مسئول‌سازی مدیران مربوطه، تلاش شده است تا از تاثیر این نارضایتی‌ها بر مشارکت مردم در انتخابات کاسته شود.

    دبیری با اشاره به فعالیت اراذل و اوباش در برخی استان‌ها، خاطرنشان کرد: با سطح‌بندی اراذل و اوباش و تعیین تکلیف دستگاه‌های مربوطه برای برخورد با آنها، کمترین نگرانی را در خصوص ناامنی در برگزاری انتخابات در استان نداریم.

    وی در خصوص تهدیدات متوجه نظام در این دوره از انتخابات، تصریح کرد: شدیدترین تهدیدات متوجه نظام است و تمامی گروه‌های سیاسی ضدانقلاب و معاند با هر تفکری زیر یک چتر جمع شدند و بر طبل تحریم انتخابات کوبیدند. رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین، بیان کرد: با فعال شدن این قرارگاه، جمعیت‌های هدف به خوبی شناسایی شدند و تبلیغات مسموم و فضاسازی ناسالم دشمن خنثی‌سازی شد.

    دبیری به شناسایی و دستگیری عوامل داخلی گروه‌های معاند اشاره کرد و عنوان کرد: این گروه‌ها بنا داشتند تولید خشونت و وحشت کنند که با اقدامات پیشگیرانه، اجازه فعالیت به آنها داده نشد. وی با اشاره به فعالیت گروه‌های تجزیه‌طلب قوم‌خواه، خاطرنشان کرد: در استان ما همه قومیت‌ها حضور دارند و تلاش برخی برای ایجاد انحرافاتی در مبانی برگزاری انتخابات با پاسخ قاطعانه مواجه شد.

    رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان رضوی در خصوص اقدامات گروه‌های تروریستی و تکفیری، گفت: این گروه‌ها برای استان و مشهد به صورت ویژه هدف‌گذاری کردند، اما با اشراف جامعه اطلاعاتی، شمار قابل ملاحظه‌ای این عناصر شناسایی و دستگیر شدند. وی با اشاره به هوشیاری مردم، گفت: اگر کسی مردم را به رای ندادن تحریک کند، با گزارش به‌موقع مردم، قطعا نسبت به شناسایی فرد اقدام و با وی برخورد خواهد شد.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *