×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران :
پلیس زمینه سازایجاد احساس امنیت در جامعه می باشد

  • کد نوشته: 92823
  • اسفند 2, 1402
  •  با حضورحجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی مازندران یک دوره کلاس حقوقی و قضایی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان برگزار گردید.
    پلیس زمینه سازایجاد احساس امنیت در جامعه می باشد

    نخست نیوز، حجت الاسلام زارعی ضمن اشاره به خطبه 53 نهج البلاغه گفت : الحمدلله مملکت ما مجهز به کارآمدترین ، مخلص ترین ، با ایمان ترین اعضا در نیروهای مسلح نسبت به دیگر کشورها می باشد و به معنای واقعی کلمه زینت بخش جامعه و محبوب در چشم و دل مردم است .

    رئیس سازمان قضایی استان ضمن اعلام حمایت همه جانبه سازمان قضایی از پلیس قانونمدار گفت : برقراری امنیت ، زمینه ساز تحقق اقتصاد پویا ، اشتغال پایدار و دیگر اهداف دولت در جامعه خواهد بود و نیروهای مسلح در پیاده نمودن ماموریت های مسولین در جامعه ، با برقراری امنیت نقش بی بدیلی دارند.

    وی ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت : اولین شرط کارگزار بودن در نظام اسلامی داشتن طهارت مالی است و دریافت هر گونه کمک نقدی و مالی به فراجا از سوی خیرین امنیت ساز باید از مجاری قانونی صورت پذیرد چون ممکن است افراد فرصت طلب از این طریق قصد نفوذدر فراجا را داشته و به دنبال منافع شخصی خودشان باشند و موجب سلب اعتماد عمومی گردند. در ادامه رئیس سازمان قضایی مازندران چندین پرونده را مصداقاً مرور و مطالبی پیشگیرانه را بیان و در پایان به صورت مفصل و صمیمانه پاسخگوی سوالات حاضرین بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *