×
×
جدیدترین‌‌ها

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در محمودآباد

  • کد نوشته: 92163
  • بهمن 23, 1402
  • سرهنگ حسين زاده، فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از درگيري منجر به قتل جوان 23 ساله و دستگيري قاتل 21 ساله در آن شهرستان خبر داد.
    دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در محمودآباد

    نخست نیوز، سرهنگ “محمود حسین زاده” اظهار داشت: شب گذشته یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان آزادی شهرستان محمودآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با ضربات چاقو یک جوان 23 ساله را مجروح و از محل متواری شده است. فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، عنوان داشت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از محله های حاشیه این شهرستان شناسایی و وی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

    وی با بیان اینکه متهم 21 ساله در اعترافات اولیه، علت قتل را عدم کنترل خشم در نزاع و درگیری با مقتول اعلام کرد، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. سرهنگ “حسین زاده” با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری دیگر همدست قاتل ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با اقتدار برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

    برچسب ها دستگيري قاتل

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *