×
×
جدیدترین‌‌ها

آزادسازی 250 میلیاردی اراضی کشاورزی در نوشهر

  • کد نوشته: 89754
  • دی 22, 1402
  •  سردار مفخمي، فرمانده انتظامي استان مازندران از آزادسازي 23 هکتار از اراضي کشاورزي به ارزشي بالغ بر 250 ميليارد ريال در شهرستان نوشهر، خبر داد.
    آزادسازی 250 میلیاردی اراضی کشاورزی در نوشهر

    نخست نیوز، به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرقانونی در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی و پس از هماهنگی های قضائی با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی، حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد. فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 23 هکتار از اراضی شهرستان نوشهر تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

    وی، ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ 250 میلیارد ریال عنوان کرد و از تشکیل پرونده برای سودجویان که اقدام به احداث ساختمان و دیوارکشی در زمین های مذکور کرده بودند خبر داد. سردار مفخمی با تاکید بر در برخورد قاطع و قانونی پلیس با و ساخت و سازهای غیرمجاز از مردم خواست برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید ملک و هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *