×
×
جدیدترین‌‌ها

چگونه با کمک سفر مارکت ارزان و سریع بلیط چارتر هواپیما تهیه کنیم؟

  • کد نوشته: 98316
  • اردیبهشت 21, 1403
  • یکی از محبوب‌ترین بلیت‌های هواپیما برای مسافرینی که قصد دارند سفر ارزان‌قیمتی را به مقصد خود داشته باشند، بلیط چارتر است. اگر بتوانید هر روز بلیط چارتر پرواز خود را چک کنید احتمال پیدا کردن بلیط­های لحظه آخری چارتری برای شما بیشتر می‌شود. اگر هم بتوانید زمان سفرتان را درست انتخاب کنید، باز هم احتمال پیدا کردن بلیط­های ارزان قیمت چارتری برای شما بیشتر می­شود.
    چگونه با کمک سفر مارکت ارزان و سریع بلیط چارتر هواپیما تهیه کنیم؟

    انتخاب یک مرجع معتبر و مطمئن که به شما لیستی جامع از بلیط هواپیمای ارائه‌شده توسط ایرلاین‌های مختلف را نشان می‌دهد، روشی مناسب و سریع برای پیدا کردن بلیط هواپیمای چارتر است.

    در این مقاله قصد داریم به مزیت‌های خرید بلیط هواپیمای چارتر از سفر مارکت اشاره کنیم و بگوییم چطور می­توانید بلیط چارتر ارزان قیمت را در سریع­ترین زمان ممکن از سفرمارکت خریداری کنید.

    سفرمارکت را بیشتر بشناسیم؟

    اگر تابه‌حال برای خرید بلیط هواپیما اقدام کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که خرید آنلاین کمی دردسر دارد. به هر وب‌سایت فروش بلیط هواپیما که مراجعه کنید، بلیط های متفاوتی را نسبت به وب‌سایت دیگری عرضه می‌کند. همین تنوع باعث می‌شود که در هر بار خرید مجبور شوید به چندین وب‌سایت مراجعه کنید تا درنهایت بتوانید با مقایسه‌ی امکانات، خدمات و قیمت بلیط هر پرواز، مناسب‌ترین را بر اساس بودجه، علاقه و وقت خود برگزینید.

    سفرمارکت با کمک موتور جستجوی هوشمندی که دارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید لیستی جامع از بلیط هواپیمای عرضه شده توسط ۴۴ وب‌سایت فروش بلیط را در یک صفحه و یک‌جا مشاهده کنید و نیازی به سر زدن به وب‌سایت‌های دیگر نداشته باشید.

    همچنین وجود فیلترهای مختلف در وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا بتوانید بلیط هواپیمای مورد نظرتان را در سریع­ترین زمان ممکن انتخاب کنید. به طور مثال می‌توانید کلاس پروازی، نوع بلیت (چارتر یا سیستمی)، مدت زمان سفر، ساعت شروع پرواز، وب‌سایت عرضه‌کننده بلیط، ایرلاین، تعداد توقف پرواز را مشخص کنید تا موتور جستجوی هوشمند بر اساس اطلاعات ورودی شما لیست نتایج جستجو را طوری تغییر دهد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن مناسب‌ترین بلیط را بر اساس ویژگی­هایی که انتخاب کرده­اید، پیدا و خریداری کنید.

    آیا بلیط های چارتری ارزان تر هستند؟

    اگر جزء آن دسته از مسافران باشید که همواره سعی می‌کنید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، احتمالاً با اصطلاحاتی نظیر بلیط چارتری و بلیط لحظه آخری آشنا شده باشید. برای‌آنکه درک بهتری نسبت به این تعاریف پیدا کنید، لازم است که بدانید بلیط هواپیما به‌صورت کلی به دو دسته بلیط سیستمی و چارتری تقسیم‌بندی می‌شود.

    بلیط­های سیستمی مستقیماً توسط ایرلاین‌ها به مسافران فروخته می‌شود. درحالی‌که بلیط­های چارتری ابتدا توسط آژانس‌های چارتر کننده پیش‌خرید می­شود و سپس به بازار عرضه می‌گردد و مسافران می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

    آژانس‌های چارتر کننده بنا بر سیاست‌های قیمت‌گذاری دارند، اقدام به افزایش یا کاهش بلیت‌های چارتری می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب زمان مناسب برای خرید، بلیط­های چارتریِ ارزان‌قیمت را پیدا کنید. معمولاً زمان‌هایی که میزان تقاضا برای سفر به یک مقصد کاهش پیدا می‌کند، بلیط‌های چارتری آن مقصد ارزان‌قیمت‌تر از بلیط­های سیستمی می‌شود.

    بلیط‌های لحظه آخری به بلیط‌های سیستمی یا چارتری گفته می‌شود که قیمت آن­ها در ۲۴ ساعت مانده به شروع پرواز کاهش پیدا می­کند. زمانی که ایرلاین و آژانس‌های چارتر کننده متوجه شوند که با کاهش قیمت بلیت خود، صندلی‌های پروازشان پر می‌شوند؛ این کاهش قیمت را به جان می‌خرند تا ضرر بیشتری نکنند. در نتیجه این تصمیم، بلیط­های لحظه آخری به وجود می‌آید.

    C:\Users\meysam\Desktop\سفرمارکت\plane\plane.jpg

    چگونه بلیط چارتر را از سفرمارکت بخریم؟

    درصورتی‌که قصد خرید بلیط ارزان‌قیمت را دارید، می‌توانید به سراغ بلیط چارتر سفرمارکت بروید. بدین منظور در ابتدا باید وارد وب‌سایت سفرمارکت به نشانی safarmarket.com بشوید. هم چنین می‌توانید اپلیکیشن سفر مارکت را از مارکت‌هایی نظیر گوگِل پِلِی، مایکِت، چارخونه یا سیبچه دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

    1. بعد از ورود به وب‌سایت سفر مارکت در سمت راست گزینه «بلیط هواپیما» را کلیک کنید.

    2. در صفحه جدید باید اطلاعات اولیه‌ای نظیر شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ رفت، تاریخ بازگشت، تعداد مسافران و کلاس پروازی را انتخاب کنید و درنهایت بر روی گزینه «جستجوی بلیط» کلیک کنید.

    3. در صفحه جدید یک لیست جامع از بلیط هواپیمای عرضه شده توسط چند ۱۰ وب‌سایت مختلف را مشاهده می‌کنید. بخش فیلترها در سمت راست صفحه وجود دارد. می‌توانید گزینه «بلیط چارتر» را کلیک کنید تا در لیست نتایج جستجو فقط بلیت‌های چارتری به شما نمایش داده شود.

    نکته: بلیط­های چارتری را نمی­توانید در تمام مسیرهای پروازی و تمام طول سال پیدا کنید.

    اگر زمان خریدتان را در فصل خلوتی سفر قرار داده باشید، می‌توانید بلیط‌های چارتریِ ارزان‌قیمت را پیدا و خریداری کنید. به طور مثال ماه‌های آذر و دی‌ماه میزان تقاضا برای سفر به بسیاری از مقاصد گردشگری کاهش پیدا می‌کند و زمان خوبی برای پیدا کردن بلیط­های چارتریِ ارزان­قیمت است.

    با استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت، در هر کجا که باشید، تنها با اتصال به اینترنت می­توانید از قیمت روز بلیط­های چارتری مطلع شوید و اگر متوجه کاهش قیمت یک بلیط در ساعات پایانی فروش آن شدید، اقدام به خرید کنید.

    اما اگر قصد دارید از امکانات دیگر سفرمارکت برای پیدا کردن بلیط­های ارزان‌قیمت استفاده کنید، بخش بعدی مقاله را از دست ندهید.

    چگونه بلیط ارزان قیمت را از سفرمارکت میدا کنیم؟

    همان‌طور که در بخش‌های پیشین مقاله گفتیم، سفرمارکت مرجع بلیط هواپیما ارزان‌قیمت به حساب می‌آید. امکانات مختلفی در وب‌سایت آن برای شما گنجانده شده است تا با استفاده از آن­ها بتوانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید.

    به طور مثال شما می‌توانید در بخش فیلترها گزینه‌های زیر را فعال کنید:

    • گزینه یک توقف یا دو توقف و بیشتر را انتخاب کنید.
    • در بخش کلاس پروازی گزینه «اکونومی» را انتخاب کنید.
    • ساعت شروع پروازتان را نیمه‌شب تا اوایل صبح انتخاب کنید.
    • ایرلاین را برگزینید که قیمت کمتری دارد.

    همچنین می‌توانید از بخش تقویم قیمتی سفرمارکت برای پیدا کردن ارزان‌ترین روز در یک هفته تا یک ماه آینده استفاده کنید. روزهایی که قیمت بلیط هواپیما در کمترین مقدار خود قرار می‌گیرد، به رنگ سبز به نمایش درمی‌آید.

    یکی دیگر از امکانات وب‌سایت سفرمارکت، امکانِ مرتب کردن لیستِ نتایجِ جستجو است. شما می‌توانید بر اساس ۴ معیار زیر این لیست را مرتب کنید:

    • قیمت
    • ساعت پرواز
    • تخفیف
    • مدت سفر

    به طور مثال اگر بر روی گزینه «قیمت» کلیک کنید، متوجه می‌شوید که موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت ارزان‌ترین بلیط‌ها را در ابتدای لیست قرار می‌دهد. با یک‌بار کلیک بیشتر گران‌ترین بلیط در ابتدای لیست قرار می­گیرد.

    بعد از این‌که این نکات را اعمال کردید، بر روی دکمه نارنجی رنگی که بر روی آن عبارت «خرید از بین… وب‌سایت» نوشته شده است، کلیک کنید. سپس صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه می‌توانید وب‌سایتی که ارزان‌ترین قیمت را به شما ارائه می‌دهد را انتخاب کنید.

    در انتها بر روی گزینه «مشاهده و خرید» کلیک کنید تا به وب‌سایت فروشنده بلیت متصل شوید.

    جمع بندی

    سفر مارکت یک مرجع معتبر برای خرید اقلام سفر نظیر بلیت هواپیما، بلیت قطار، هتل، تور گردشگری، ویلا و اقامتگاه است. با امکانات مختلفی که در وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت تعبیه شده است، شما می‌توانید ارزان‌ترین بلیط را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید؛ از بخش فیلترها گرفته که با استفاده از گزینه‌های آن می­توانید ویژگی‌های بلیط موردنظر خود را به موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت اطلاع دهید تا تقویم قیمتی که در آن ارزان‌ترین روز برای خرید بلیط هواپیما نمایش داده می­شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *