×
×
جدیدترین‌‌ها

روستای لک‌لک ، صاحب‌خانه بهداشت شد

  • کد نوشته: 89712
  • دی 21, 1402
  • بالاخره 45 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی باهمت یک خیر مشهدی ، روستای لک‌لک که در چند کیلومتری کلان‌شهر مشهد واقع‌شده ، صاحب‌خانه بهداشت شد.
    روستای لک‌لک ، صاحب‌خانه بهداشت شد

    نخست نیوز، سعیدکوشافر_این مرکز با متراژ 90 مترمربع و باهدف بهبود سطح خدمات بهداشتی روستایی ، باهمت خانواده مرحوم سید محمود عبدالمومن طوسی ساخته و وقف خانه بهداشت روستا شد .

    در مراسم آغاز به کار خانه بهداشت روستای لک‌لک با حضور داوری ، فرماندار مشهد ، بخشی معاون فرماندار بخشدار مرکزی و مسوولان بهداشتی و درمانی و جمعی از مسوولان و اهالی روستا برگزار شد .

    داوری گفت : دولت نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته و هرجا که مردم هم در میدان حاضر شدند کارهای بزرگی انجام‌شده است. احمد شریعتی ، دهیار روستای لک‌لک هم گزارش از تهیه زمین تا ساخت خانه بهداشت ارایه کرد و گفت امسال توانستیم ده هزار مترمربع از معابر روستا را آسفالت کنیم و در صورت تخصیص آسفالت می‌توانیم وضعیت معابر باقی‌مانده 20را هم بهبود دهیم. وی گفت : مدرسه روستا نیاز به آسفالت و تجهیزات ورزشی دارد که امیدواریم به همت مردم نیکوکار تهیه شود. بخشدار مرکزی نیز اعلام کرد که در صورت همیاری مردم روستا ، بخشداری آماده همکاری وهمیاری برای تامین نیازهای مردم روستاست.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *