×
×
جدیدترین‌‌ها

زمین های گلبهار دام کلاهبرداران

  • کد نوشته: 89133
  • دی 14, 1402
  • تبلیغات وسیع و گسترده در فضای مجازی اعم از داخل و خارج کشور ، تبلیغات رسانه‌ها اعم از رسمی و غیررسمی بصورت نشریه ، پیامک ، اطلاعیه و... برای خرید زمین در شهر گلبهار، این روزها بسیاری از مردم را وسوسه کرده که به نوعی اقدام به خرید زمین کنند.
    زمین های گلبهار دام کلاهبرداران

    نخست نیوز، محمد باقر عطاریانی _اما ماجرا به خرید ختم نمی‌شود چرا که وسوسه افراد به واقع دامی شده تا در تله کلاهبرداران قرار گیرند.

    تبلیغات برای خرید زمین در این شهر به گونه‌ای حساب شده و گول زننده است که در وهله اول هیچ کس گمان نمی‌کند که دامی برای او گذاشته شده است.تبلیغات خرید زمین با ارایه سند رسمی و استعلام از شهرداری ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی و اسناد و املاک و … به گونه‌ای است که همه را وسوسه می‌کند.
    نظر و هشدار یک مقام مسوول
    مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار نخست ، در باره تبلیغاتی که برای خرید زمین‌های شهر گلبهار در فضای مجازی و سایر رسانه های غیر رسمی با ارسال پیامک های تبلیغی مطرح است، بیان کرد: فروش زمین در شهر گلبهار با عنوان اینکه به بارگاه منور رضوی نزدیک است و با رقمی اندک می‌توان خرید کرد ، برای بسیاری از افراد وسوسه کننده است.سید مرتضی مولوی پور افزود: عده‌ای خواهان استفاده از این امتیاز هستند ولی متاسفانه بسیاری از این اراضی مشاعی است و خارج از شهر گلبهار قرار دارد و خریدار هیچ بهره برداری از آنها نمی تواند داشته باشد.

    وی با اشاره به موضوع ارایه سند تک برگی برای این زمین‌ها گفت: این سند‌های تک برگ به صورت مشاعی است و فرد سهمی از کل زمین را در اختیار دارد که محل آن مشخص نیست.وی گفت: رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم و پیشگیری از فریب آنها نقش بسزایی دارند و لازم است مردم در این خصوص دقت کنند.مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در مشهد نیز به ایرنا گفت: برخی تبلیغات در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای پیرامون فروش اراضی این شهر با قیمت نازل، غیرواقعی بوده و کلاهبرداری است.هومن گریوانی افزود: اراضی که در تبلیغات یاد شده از آن نام برده می‌شود، خارج از محدوده قانونی است و جزو طرح توسعه گلبهار به شمار نمی‌رود و از جایگاه مشخصی نیز برخوردار نیست.وی ادامه داد: در این تبلیغات جانمایی‌ها تغییر داده شده و اراضی کنار دریاچه و داخل محدوده قانونی گلبهار نشان داده می‌شود تا ذهنیت مردم را نسبت به این اراضی مخدوش کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *