×
×
جدیدترین‌‌ها

بیمارستان هاشمی نژاد بیشترین ورودی اورژانس رادارد

  • کد نوشته: 87820
  • آذر 30, 1402
  • رئیس بیمارستان هاشمی نژاد گفت: ما بیشترین ورودی اورژانس را نسبت به بیمارستان های سطح شهر داریم.
    بیمارستان هاشمی نژاد بیشترین ورودی اورژانس رادارد
    به گزارش نخست نیوز صبح امروز سید محمد موسوی در جمع داوطلبان و خیرین موسسه نیکوکاران خورشید که در تالار کتابخانه بیمارستان امام رضا (ع )برگزار شد اظهارداشت: بیمارستان هاشمی نژاد در بخش دولتی در سال حدود ۱۶۰ هزار ورودی اورژانس دارد که نسبت به بیمارستانهای سطح بیشتر است.
    وی افزود: بزرگ ترین بیمارستان شمال شرق در منطقه محروم طلاب مشهد است که ۳۰ درصد جمعیت در این منطقه واقع شده و بیمارستان با تعرفه دولتی خدمات رسانی می کند.
    موسوی با بیان اینکه ورودی ۱۶۰هزار بیمار اورژانسی گفت: تعداد تخت های بیمارستان هاشمی نژاد نسبت به بیمارستان قائم و امام رضا کمتر است.جمعیت بالا و وضعیت اقتصادی مردم منطقه ؛ همچنین حاشیه بزرگ آن با افراد آسیب پذیر سالانه ۱۶۰ هزار ورودی اورژانس را دارا است.
    وی ادامه داد: نیاز و شرایط مردم از لحاظ اقتصادی به گونه ایست که فقط می‌توانند از بخش دولتی استفاده کنند، سیاست دانشگاه در سالهای گذشته تجهیز بیمارستان بوده ؛ در نتیجه تخت ها نیز به ۴۰۰ تخت افزایش یافته و اکثر تخصص ها را دارا می باشد.
    رئیس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد با بیان نیازهای مردم منطقه افزود: برای تکمیل چرخه درمان نیاز به اقداماتی است که باید صورت گیرد تا مردم حضورشان برای مراجعه به مراکز درمانی مرکز شهر کاهش یابد.
    وی اشاره کرد: یکی از بحث های مطرح شده مشکلات بیماران، بحث آنژیوگرافی است دستگاه خریداری شده و کارهای ساختمانی آن در حال انجام است ؛ اما هزینه زیادی در رابطه با خدمات پشتیبانی را طلب می کند برآورد،ما برای این طرح ۲۶ میلیارد تومان است.
    موسوی عنوان کرد: موضوع بعدی بحث بخش داخلی مغز و اعصاب است و بیمارستان قائم در حال حاضر تنها بخش دولتی است که بیماران مغز و اعصاب پذیرش دارد، ما به عنوان قطب دوم باید اقداماتی انجام دهیم تنها در این رابطه خدمات رسانی می کنیم؛ همچنین اقدامات اولیه در خصوص دستگاه نوار مغز و MRA انجام شده خریداری شده است؛ برای راه اندازی ساختمان هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
    رئیس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد بیان کرد: با توجه به نیاز منطقه یکی از اقدامات مورد نیاز بیماران سرطانی است تهیه دستگاه بونکر است تفاهم نامه ای با وزارت بهداشت امضا شده تا این دستگاه برای بیمارستان تامین شود؛ در نتیجه باید خیرین کمک کنند، چراکه منابع محدود است حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت یک بونکر در بیمارستان نیاز است.
    وی ادامه داد: بیماران دارای شرایط خاص هستند؛ و تاخیر در درمان آنان باعث آسیب به روند درمان شده و هزینه های سنگینی؛ برای خانواده و کشور به بار خواهد آورد.
    موسوی در خصوص چشم پزشکی با توجه به اینکه بیمارستان چشم پزشکی خاتم الانبیا به عنوان بزرگترین مرکز چشم پزشکی شرق کشور است عنوان کرد: نیاز است قطب دیگر از چشم پزشکی در مشهد راه اندازی شود تا خدمات رسانی با هزینه کم تر به مردم ارائه شود ما با کمک دوستان در دانشگاه بخش چشم پزشکی را در آینده راه اندازی خواهیم کرد.
    رئیس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم بحث امکانات رفاهی برای کادر درمان است که شامل پارکینگ،استراحتگاه ،پاویون است تا این عزیزان بتوانند خدمت کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *