×
×
جدیدترین‌‌ها

سوارکاری و ثبت‌نام دوباره از داوطلبین خدمت!

  • کد نوشته: 87074
  • آذر 23, 1402
  • در يك گفت‌وگوی كوتاه با سرپرست فدراسيون سواركاري متوجه اين واقعيت مهم شديم كه اين فدراسيون مشغول برنامه‌ریزی، جهت خوب برگزار كردن مجمع حتي در سكوت است و قصد دارد اين مهم را درنهایت آرامش انجام دهد.
    سوارکاری و ثبت‌نام دوباره از داوطلبین خدمت!

    نخست نیوز: محمدرضا نصرالله زاده _اما چنین بنظر می‌رسد که خود دوستان تصمیم گیر و تصمیم‌ساز فدراسیون هم نمی‌دانند که پروسه برگزاری را باید از کجا و چگونه شروع کنند و این ابهام می‌تواند تا حدود زیادی کار را برای آن فدراسیون سخت کند! اگر بپذیریم که تاریخ شروع ثبت‌نام از داوطلبین ریاست این فدراسیون چهارم اردیبهشت سال جاری بوده است، خودبه‌خود به این نتیجه خواهیم رسید که بیش از  شش ماه از این موضوع زمان گذشته است.

    ضمن  آنکه در آن دوران ٣ نفر از کارکنان وزارت ورزش و جوانان کاندیدای ریاست فدراسیون شده که با توجه به تفکر وزیر ورزش و جوانان، آنها نخواهند توانست در انتخابات شرکت کنند و می‌ماند ٢ نفر دیگر که شاید بد نباشد مسوولان امر فکری به حال این معضل بزرگ داشته باشند! در آن زمان و با حضور آن سه نفر از وزارت ورزش و جوانان و شرایط سهل آنها برای ریاست، قطعا می‌توانست راه را برای حضور خدمتگزاران و علاقه‌مندان به خدمت سخت می‌کرد و آنها هم بهتر می‌دیدند که دیگر در چنین فضایی کاندیدا نشوند و این مساله اهمیت ثبت‌نام دوباره از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون را صدچندان می‌کند که باید به آن توجه شود که امیدواریم اینگونه شود و بعدازآن پروسه برگزاری مجمع شکل گیرد!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *