×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ خراسان رضوی:
صنعت بیمه مظهر آرامش برای مردم است

  • کد نوشته: 86236
  • آذر 12, 1402
  • رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ خراسان رضوی هم در همایش نخبگان صنعت بیمه که در مشهد مقدس برگزار شدبا بیان این که ۲۵ شرکت بیمه‌ای، ۶۶ شعبه، بالغ بر ۸ هزار نماینده و بیش از ۱۵۰ کارگزار در این استان مشغول به کار هستند، افزود: صنعت بیمه بازوی حمایتی برای آسایش مردم و صنایع است
    صنعت بیمه مظهر آرامش برای مردم است

    نخست نیوز: مجید خروشی- دکتر مهدی شریعتی فر افزود: از آن‌جا که صنعت بیمه همواره مظهر آرامش بوده است، لذا همه فعالان این عرصه باید با تلاشی مجدانه در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه، نقش مهمی در برقراری امنیت اقتصادی ایفا کنند.

    وی با اشاره به اقدامات زیرساختی بیمه مرکزی در راستای فرهنگ‌سازی، گفت: با برنامه‌ها و بسترسازی‌های بیمه مرکزی، در آینده شاهد آثار مثبتی در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ بیمه‌ای خواهیم بود.

    رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ خراسان رضوی همچنین با اشاره به فعالیت سه نهاد بانک، بورس و بیمه به عنوان نهادهای اصلی در حوزه‌ی اقتصاد، تاکید کرد: شرکت‌های بیمه نیازمند توجه بیشتری در سطح کلان‌ مدیریت کشوری هستند، به ویژه آن‌که بیمه‌ها می‌توانند در حل مشکلات مردم،‌ ایفاگر نقش حمایتی باشند. وی افزود: ظرفیت‌های‌ خوبی در خراسان رضوی وجود دارد که می‌توان‌ با بهره‌مندی از این استعدادها و نیز بومی‌سازی برخی فرآیندها، نتایج بسیار مطلوبی را بدست آورد.

    رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ خراسان رضوی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی به لحاظ ظرفیت ها و شبکه فروش فوق العاده ای که دارد، باید برای توجیه مسئولان به صنعت بیمه کمک کنند، اضافه کرد: بیمه یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی فردی و اجتماعی در دنیاست و کشورهایی که ضریب نفوذ بیمه در آن ها در سطح بالایی قرار دارد ضریب توسعه فردی و اجتماعی بالاتری هم دارند.

    وی با شاره به ضرورت دارابودن پیوست بیمه ای در طرح های توسعه استان ها به ویژه استان خراسان رضوی تاکید کرد: پیوست های بیمه ای تا حد بسیار زیاد ریسک های موجود در پروژه ها را کاهش می دهند.

    برچسب ها صنعت مظهر آرامش

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *