×
×
جدیدترین‌‌ها

فرج‌اله شوشتری:
شورای ششم باید شورایی متفکر و عملگرا باشد

  • کد نوشته: 8326
  • اردیبهشت 30, 1400
  •  نخست نیوز – عضو شورای مرکزی کمیته تطبیق شاخص‌های شورای وحدت ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: شورای ششم باید شورایی جوان، انقلابی، متفکر و عملگرا باشد. فرج‌اله شوشتری در گفتگویی اختصاصی با نخست افزود: باید ظرفیت‌ها و حس نیاز مردم را در شورا برآورده کنیم که به نظر خواست مردم مشهد، ایجاد […]

    شورای ششم باید شورایی متفکر و عملگرا باشد

     نخست نیوز – عضو شورای مرکزی کمیته تطبیق شاخص‌های شورای وحدت ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: شورای ششم باید شورایی جوان، انقلابی، متفکر و عملگرا باشد.

    فرج‌اله شوشتری در گفتگویی اختصاصی با نخست افزود: باید ظرفیت‌ها و حس نیاز مردم را در شورا برآورده کنیم که به نظر خواست مردم مشهد، ایجاد هویت و یا بازگشت به هویت در شهر است.

    وی افزود: هویت بخش جدای ناپذیر از یک جامعه است و مشهد و مشهدی بودن باید برای مردم تصویری ایجاد کند و ما که ادعای  فرهنگ و مجاور بودن داریم شهرمان را چطور شکل دادیم باید این هویت در حوزه معماری، بهداشت، خدمات شهری و فرهنگ ما نمود پیدا می‌کند.

    عضو شورای مرکزی کمیته تطبیق شاخص‌های شورای وحدت ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: مشهد یک شهر ملی و بین المللی محسوب می‌شود حتی مردم مشهد مانند مردم دیگر کشور نیستند چرا که مردم ما هرساله میزبان گسترده زائران از نقاط مختلف کشور و جهان است.

    شوشتری اضافه کرد: در واقع مشهد ایران کوچکی است و نباید به آن محدود فکر کرد و اولویت ما نباید برای انتخاب شهردار حتما شهرداری مشهدی باشد البته شاید یک مشهدی را بهتر بتوانیم نسبت به خواسته‌های مردم مشهد متقاعد کنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *