×
×
جدیدترین‌‌ها

تب و تاب در ستاد انتخاب کتاب

  • کد نوشته: 81061
  • مهر 18, 1402
  • معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از روند انتخاب کتاب سال گزارش داد.

    تب و تاب در ستاد انتخاب کتاب

    به گزارش نحست نیوز فاطمه حسینی با اشاره به توانمندی استان در عرصه نگارش و انتشار کتاب گفت: خراسان رضوی جزو معدود استان‌هایی است که با توجه به ظرفیت بالا و انبوهی تولید و انتشار کتاب، دارای هیات نظارت بر نشر کتاب مستقل است و این گستره، اهمیت و حساسیت روند انتخاب کتاب سال را افزون کرده است.

    حسینی افزود: در هجده دوره گذشته، استقبال ناشران و نویسندگان استان از این آیین بسیار گسترده بوده و در چندسالی که به دلیل شیوع کرونا و برخی چالش های دیگر موفق به برگزاری آن نشدیم، با پهنه وسیعی از مطالبه فعالان نشر کتاب روبرو شدیم. وی ادامه داد: در دوره پیش رو نیز ناشران بسیاری تاکنون برای شرکت در این هماورد پیشقدم شده اند که با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهلت داده شده در فراخوان، این تب و تاب به اوج خواهد رسید.

    معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پایان ضمن ابراز امیدواری در برگزاری باشکوه آیین تجلیل از برگزیدگان نهایی گفت: بنا داریم این آیین را در هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه برگزار کنیم. گفتنی است دبیرخانه ستاد نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان تا بیستم مهرماه، کتاب های نویسندگان خراسان رضوی را پذیرش می کند و ناشران دیگر استان ها نیز می توانند کتاب های تالیف شده توسط این گروه از نویسندگان را به دبیرخانه ستاد ارائه نمایند.

    متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به لینک فراخوان این آیین در صفحه اصلی پایگاه مراجعه کنند.

    خبرنگار: سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *