×
×
جدیدترین‌‌ها

در رسانه ملی چرا اجازه توهین به فعالین اقتصادی بخش خصوصی  داده می‌شود؟

  • کد نوشته: 77000
  • مرداد 12, 1402
  • آیا اختلافات داخلی اعضای هیات نمایندگان باید باعث شود محدود افرادی از دو طرف آبرو و اعتبار تشکل‌های بخش خصوصی به‌ویژه اتاق بازرگانی را نابود کنند؟

    در رسانه ملی چرا اجازه توهین به فعالین اقتصادی بخش خصوصی  داده می‌شود؟

    نخست نیوز : محمدحسین روشنک – عضو هیات نمایندگان اتاق ایران – دوشب پیش در شبکه یک سیما مجری برنامه در حضور آقای پیمان پاک و در توجیه سفر آفریقایی جناب آقای دکتر رئیسی که گویا آن مجری و آقای پیمان پاک نیز در رکاب بوده‌اند، چنان توهینی به فعالین اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران رواداشت که از ادب و معرفت در رسانه ملی به دور بود.

    مجری محترم آن‌چنان با طعنه، اعضای اتاق و هیات نمایندگان (که مقام معظم رهبری از آن‌ها به‌عنوان افسران و فرماندهان اقتصاد مقاومتی در خط مقدم یادکرده و می‌کنند)، را بد و ضدانقلاب معرفی نمود که یقیناً اگر این‌گونه توهینی به فعالین اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی در کشور دیگر صورت گیرد، فعالیت اقتصادی آن کشور با مشکل مواجه می‌شود.

    آن مجری در سیمای ملی کشور به این مضمون بیان داشت که اندک افراد خوب بین اعضای اتاق بازرگانی یافت می‌شود به معنی دیگر، گفت همه اعضای اتاق بازرگانی به‌جز افراد اندک بد و ضدانقلابی هستند همان حرف قدیمی که می‌گفتند زالوصفت که باعث شد صدها کارآفرین به همراه صدها میلیارد دلار در آن زمان از کشور خارج شود.

    بنده به‌عنوان سربازی کوچک در نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران ضمن گلایه ازاین‌گونه گفتار در سیمای جمهوری اسلامی اعلام می‌دارم باور دارم اکثریت بزرگی از فعالین اقتصادی به‌ویژه اعضای هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، افرادی پاک و طرفدار انقلاب اسلامی، نظام و مقام معظم رهبری بوده و هستند، لذا این برچسب‌ها بر آنان ناچسب است.

    وزارت صنعت، معدن و تجارت اگر ضدانقلاب، نظام و مقام معظم رهبری، در بین هیات نمایندگان یا هیات رییسه تشکل‌ها می‌شناسند (که بنده قبول ندارم بشناسند)، به‌فوریت معرفی و اخراج نماید و از حیثیت اکثریت فعالین اقتصادی حاضر در تشکل‌ها به‌ویژه هیات نمایندگان اتاق که بدون هیچ مزد و مواجبی به اقتصاد کشور کمک می‌کنند و موردحمایت و عنایت نظام، بخصوص مقام معظم رهبری هستند دفاع نماید.

    اینکه در انتخابات‌هیات رییسه اتاق، وزارت صمت نتوانسته نظر خود را اعمال نماید مشکل آن وزارت است فعالین اقتصادی مقصر نبوده و نیستند؛ اگرچه بنده در جلسه  هیات نمایندگان حاضر نبوده و به کسی رای ندادم ،اما یقیناً ۲۶۵ نفری که به رییس اتاق بازرگانی رای داده‌اند، ضدانقلاب ، نظام و مقام معظم رهبری نبوده و نخواهند بود. از صحبت‌های رییس منتخب در دومین جلسه هیات نمایندگان دوره جدید نیز کاملا مشخص بود که وی نیز مرید نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود. حال اگر وزارت متولی، مدرکی خلاف این دارد، علنی کند اگرنه جلوی توهین به بخش خصوصی را بگیرد و اجازه ندهد فعالین اقتصادی که سال‌هاست چون رزمندگان هشت سال بلکه چهل و پنج سال دفاع مقدس مقابل تحریم‌های شیطان بزرگ‌ ایستاده و پیروز بوده‌اند، دلسرد شده و از سرمایه‌گذار و کارآفرین پشیمان شوند ،حتما اعضای هایت نمایندگان توان رفع

    مشکلات داخلی خود رادارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *