×
×
جدیدترین‌‌ها

شکایت استقلال از داور سرشناس

  • کد نوشته: 75816
  • شهریور 2, 1402
  • باشگاه استقلال می‌خواهد از یک داور سرشناس لیگ برتری شکایت کند.

    شکایت استقلال از داور سرشناس

    به گزارش نخست نیوز ،اتفاقاتی که در جریان بازی با سپاهان به وقوع پیوست به‌شدت باعث اعتراض بازیکنان و کادر فنی استقلال شد به طوری که پس از پایان مسابقه با صراحت علیه عملکرد کوپال ناظمی و به طور کلی تیم داوری مسابقه مصاحبه کردند.

    اگرچه استقلالی‌ها در خاتمه مسابقه شدیدا عصبانی بودند و علاوه بر اتفاقات رخ‌داده در داخل زمین، از باشگاه سپاهان نیز خیلی ناراحت شدند و کار به بیانیه و پاسخ‌گویی متقابل کشیده شد، اما این موارد موجب آن نمی‌شود که داور بازی را فراموش کنند. این‌طور که در میان اعضای کاروان استقلال هنگام بازگشت به تهران شنیدیم، باشگاه قصد دارد همین امروز یا حداکثر تا روز شنبه چهارم شهریور به صورت رسمی از عملکرد کوپال ناظمی به فدراسیون فوتبال شکایت کند.

    حتی این را هم شنیدیم که در جریان برگشت به تهران یکی از بازیکنان استقلال مدعی بود شکایت کردن از داور حاصلی ندارد چون امتیاز را برنمی‌گرداند اما چند بازیکن دیگر این حرف را قبول نداشتند و معتقد بودند اتفاقا اگر تیم‌های لیگ برتری از داورانی که اشتباهات فاحش دارند به فدراسیون شکایت کنند، آن‌ها حساب کار دستشان می‌آید و علاوه بر این‌که خودشان کمتر مرتکب اشتباه می‌شوند، کمیته داوران هم با دیدن تعدد شکایات قطعا نظارت خود را بیشتر می‌کند.
    منبع:خبر ورزشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *