×
×
جدیدترین‌‌ها

دانش آموزان با نیازهای ویژه زیارت اولی شدند

  • کد نوشته: 72376
  • مرداد 3, 1402
  • با هدف تقویت ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۷۰۰ نفر از دانش آموزان بانیازهای ویژه در قالب کاروان زیارت اولی ها به اردوی یک روزه مشهد مقدس اعزام شدند.

    دانش آموزان با نیازهای ویژه زیارت اولی شدند

    به گزارش نخست نیوز  علی رضازاده معاون آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه سفر معنوی نقش مهمی در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان دارد، افزود: توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی در مدارس همیشه مد نظر آموزش وپرورش بوده است.

    وی اظهارداشت: اردو‌های زیارتی با هدف بهره گیری از فضای معنوی زیارتی، بصیرت‌ افزایی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش آموزان انجام می گردد.

    رضا زاده بیان داشت: در بهمن ماه سال گذشته اولین اردوی زیارتی دانش آموزان بانیازهای ویژه با حضور ۸۰۰ دانش آموز، اولیا و مربیان با همکاری معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت برگزار گردید.

    معاون آموزش وپرورش استثنایی استان با بیان اینکه این سفر با همکاری معاونت خدمات اجماعی بنیاد برکت آستان قدس رضوی و حوزه فرهنگی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار شد تصریح کرد در این سفر دانش آموزان دختر و پسر استان که تاکنون توفیق زیارت امام رضا پیدا نکرده بودند، به این سفر معنوی اعزام شدند و علاوه بر برنامه های فرهنگی و هنری حرم از خوان کریمانه امام مهربانی ها نیز بهره مند شدند.

    رضا زاده ارتقای مسئولیت پذیری، شناخت خود، رشد شخصیتی و شناخت دوستان خود را از اهداف این سفر عنوان نمود و افزود: سفر معنوی قطعا نقطه عطفی در زندگی دانش آموزان عزیز خواهد بود و قطعا زیارت حضرات معصومین (ع) یکی از موثرترین اتفاقات است که باعث ارتقای فرهنگی و تربیتی دانش آموزان می شود.

    خبرنگار : سید بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *