×
×
جدیدترین‌‌ها

اعتصاب هزاران تن از کارکنان هتل در کالیفرنیا

  • کد نوشته: 70594
  • تیر 14, 1402
  • حدود ۱۵ هزار تن از کارکنان هتل در ایالت کالیفرنیا دست به اعتصاب زده‌اند و به دنبال افزایش حقوق و مزایای خود هستند؛ اقدامی که هتل‌ها را در ماه ژوئیه و همزمان با فصل تعطیلی و تابستان با مشکلاتی مواجه کرده است.

    اعتصاب هزاران تن از کارکنان هتل در کالیفرنیا

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از راشا تودی، اتحادیه کارکنان هتل در این ایالت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این اعتصابات که از روز یکشنبه آغاز شده، بزرگترین اعتصاب کارکنان هتل در تاریخ این اتحادیه به شمار می‌رود. کارکنانی که شامل پیشخدمت‌ها، افراد بخش پذیرش و خدمه‌های اتاق می‌شوند، به دنبال “حقوق بهتر، مزایای مربوط به خدمات درمانی، کمک هزینه و امنیت شغلی” هستند.

    این اتحادیه به دلیل افزایش قیمت مسکن در این ایالت، درخواست فوری افزایش ۵ دلار در حقوق ساعتی کارکنان را مطرح کرده است. با این حال، کارکنان هتل در ایالت کالیفرنیا از جنبش کارگری انتقاد کرده‌اند و می‌گویند که این جنبش از مذاکره پیرامون مطالبات کارکنان خودداری می‌کند.
    کورت پیترسن، یکی از روسای این اتحادیه موسوم به “یونایت هیر لوکال ۱۱” گفت: اعضای ما ابتدا توسط پاندمی آسیب دیدند و اکنون به دلیل طمع روسای‌شان. این صنعت کمک‌های مالی دریافته کرده درحالیکه که ما فقط کاهش درآمد داشتیم.

    کیت گراسمَن، سخنگوی ۴۴ تجارتی که تحت تاثیر اعتصاب قرار گرفته‌اند، گفت: هتل‌ها تماما آماده هستند تا فعالیت کنند و ما از مهمان‌هایمان تا زمانی که این اختلال ادامه‌دار باشد، مراقبت خواهیم کرد.

    به طور کلی این اعتصاب بیش از ۶۰ هتل و حدود نصف ۳۲ هزار کارکنان را که در این اتحادیه در ایالت کالیفرنیا قرار دارند، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

    این اعتصابات همزمان با فصل تابستان و تعطیلی در ایالات متحده آغاز شده و از طرفی هم با فستیوال “انیمه اکسپو” که گردشگران زیادی را به لس آنجلس جذب می‌کند، مصادف شده است.
    منبع:ایسنا

    برچسب ها اتحادیه مسکن هتل

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *