×
×
جدیدترین‌‌ها

حسینی: جهاد دانشگاهی به‌واسطه دستاوردهایش به خوبی می‌درخشد

  • کد نوشته: 61062
  • اسفند 15, 1401
  • یک عضو کمیسیون اجتماعی محلس شورای اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد به حوزه‌هایی ورود کرده که برخی دانشگاه‌ها به آنها ورود نکردند و امروز جهاد دانشگاهی به واسطه دستاوردهایش در میان نهادهای انقلاب اسلامی به خوبی می درخشد.
    حسینی: جهاد دانشگاهی به‌واسطه دستاوردهایش به خوبی می‌درخشد

    به گزارش نخست نیوز

    سید کریم حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» که در محل نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، بیان کرد: در میان شجره های انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی به خوبی رشد کرده و در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های ارزشمندی دارد.

    این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از دستاوردهای پژوهشی و فناورانه جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد به حوزه‌هایی ورود کرده که برخی دانشگاه‌ها به آنها ورود نکردند و امروز جهاد دانشگاهی به واسطه دستاوردهایش در میان نهادهای انقلاب اسلامی به خوبی می درخشد.

    وی با ذکر مثالی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی گفت: این نهاد مخصوصا در زمینه درمان ناباروری فعالیت‌های بسیار ارزشمندی انجام داده است و با هدف‌گذاری خوب و برنامه ریزی به هدف های خود رسیده است‌.

    حسینی با تاکید بر اینکه قطعا یکی از جاهایی که بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید حمایت و پشتیبانی شود جهاد دانشگاهی است، عنوان کرد: این نهاد با پیشرفت و شکوفایی که در حوزه دانش‌ بنیان دارد توانسته قله‌های علمی کشور را فتح کند.

    نماینده مردم اهواز پیرامون حمایت‌های مجلس شورای اسلامی برای تجاری سازی دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: با ارتباط خوبی که بین این نهاد و مجلس وجود دارد هم در بودجه سنواتی و هم در طرح‌ها و لوایحی که مرتبط با دستاوردهای این نهاد است مجلس پیشقدم خواهد بود و با اعتمادی که در کشور به این نهاد علمی وجود دارد می‌تواند این حمایت ها بیشتر شود.

    این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در سالی که در روزهای پایانی آن هستیم، یکی از محورهای اصلی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بود که این گونه فعالیت‌ها در جهاد دانشگاهی کم نیستند و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

    نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» با شعار «جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» و با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) آغاز شده و تا روز سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی دایر است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *