×
×
جدیدترین‌‌ها

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی:
رویکرد درست شورا انقلاب را تحکیم و رفاه شهروندان را بهبود می بخشد

  • کد نوشته: 5863
  • اردیبهشت 9, 1400
  • سخنگوی شورای وحدت و ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات شورا به منزله انتخاب حکمران محلی است که درصورت رویکرد درست، پایه‌های انقلاب اسلامی را تحکیم بخشیده و رفاه و آسایش شهروندان را بهبود می‌بخشد.
    رویکرد درست شورا انقلاب را تحکیم و رفاه شهروندان را بهبود می بخشد

    به گزارش نخست‌نیوز ، حمیدرضا ترقی ظهرامروز در نشست خبری به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها و در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان با تشریح جایگاه شورا در قانون افزود: در قانون اساسی چندین اصل به موضوع شورا پرداخته که نشانگر جایگاه شورا در اداره کشور است.
    وی با بیان اینکه در مکتب سیاسی حضرت امام(ره)، رای مردم به معنی واقعی کلمه تعیین کننده است گفت: شورای جدید شهر باید مکمل فعالیت شورای گذشته باشد تا کاستی‌ها را جبران کنیم.
    نماینده پیشین مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نکات مثبت شورای کنونی را ارج می‌نهیم گفت: درعین حال نباید از کاستی‌ها چشم پوشید.
    وی درباره روند فعالیت شورای وحدت و ائتلاف خراسان رضوی اظهارداشت: بنای ما این بوده که شعاع پوشش شورای ائتلاف را گسترش داده و وسیع کنیم.
    وی ادامه داد: ادعا نداریم کار ما کامل است زیرا تا رسیدن به شورای ائتلاف کامل و بدون نقص هنوز فاصله داریم.
    ترقی تاکید کرد: به کار عمیق در حاشیه شهر مشهد اعتقاد داریم و مسئله حاشیه شهر مشهد، باید جزو اولویت‌های سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شورای شهر آینده قرار گیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *