×
×
جدیدترین‌‌ها

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:
وبگاه جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی رونمایی شد

  • کد نوشته: 58191
  • بهمن 9, 1401
  • رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: وبگاه جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس https://razavi.medu.gov.ir/fa آغاز به کار کرد.
    وبگاه جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی رونمایی شد

    به گزارش خبرنگار نخست نیوز حسین محمدزاده افزود: وبگاه جدید آموزش و پرورش استان هم اکنون در دسترس بوده و مخاطبین می توانند اخبار آموزش و پرورش استان را با شکلی متفاوت و جلوه های بصری بهتر مشاهده کنند.
    وی اظهارکرد: وبگاه قبلی آموزش و پرورش استان به آدرس https://razavi.medu.ir همچنان پابرجا بوده و مخاطبان می توانند در صورت نیاز به آن مراجعه نمایند، اما اخبار جدید آموزش و پرورش استان در وبگاه جدید بارگزاری خواهد شد.
    حسین زاده ادامه داد: پایگاه های زیرمجموعه که مناطق آموزش و پرورش استان هستند به تدریج با سایت جدید جایگزین خواهند شد.
    وی بیان کرد: از خدمات وبگاه جدید آموزش و پرورش استان می توان به «خدمات الکترونیک» که شامل بخش های عمومی، دانش آموزان، والدین و معلمان است اشاره کرد که مخاطب را به صورت مستقیم به سامانه موردنظر انتقال می دهد.حسین زاده خاطرنشان کرد: «دانستنی ها» از دیگر بخش های ویژه ای است که در وبگاه جدید قابل رویت بوده و شامل اطلاعات عمومی، آموزشی و اخبار کاربردی و مرتبط با دانش آموزان، والدین و معلمان عزیز است.
    رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین امکان بارگزاری گزارش تصویری و ویدیویی و بایگانی عکس و فیلم، قسمت پوستر و اینفوگرافی و پیوند به دفتر مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و پایگاه اطلاع رسانی دولت را از دیگر امکانات این وبگاه جدید خواند.

    خبرنگار:سیده بهجت موسوی مقدم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *