×
×
جدیدترین‌‌ها

آیین معارفه سرپرست جدید روزنامه اطلاعات خراسان رضوی برگزار شد

  • کد نوشته: 56234
  • دی 7, 1401
  • جلسه معارفه سرپرست جدید روزنامه اطلاعات خراسان رضوی در هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد.
    آیین معارفه سرپرست جدید روزنامه اطلاعات خراسان رضوی برگزار شد

    نخست نیوز : در این مراسم که با حضور امیرزاده مدیر شهرستان‌های روزنامه اطلاعات، مدیران سابق نشریات استان ؛علی خسروشاهی مدیرعامل خانه مطبوعات استان و جمع کثیری از پیشکسوتان خبر و اطلاع‌رسانی برگزار شد سید محسن فرجادی به‌عنوان سرپرست جدید معرفی و از خدمات و تلاش‌های محمدفرید غفاریان تقدیر و قدردانی شد.

    در این مراسم فیاضی با اشاره به خاطرات گذشته مرتبط با این نشریه از روزنامه اطلاعات به‌عنوان نوستالژی یادکرد و گفت:به‌عنوان خبرنگار ۵۰سال پیش گزارش و مصاحبه من با یک کشاورز در سبزوار در روزنامه اطلاعات چاپ شد که سبب رویکرد من به سمت روزنامه‌نگاری شد .

    وی افزود:روزنامه اطلاعات یک روزنامه فراجناحی و مستقل به ذکر اندیشه‌ها می‌پردازد.

    در این مراسم همچنین حاجی بگلو عضو شورای شهر مشهد به بیان خاطرات و مطالبی در خصوص اهمیت نشریات استانی در توسعه مدیریت شهری پرداخت و گفت: انتظار داریم نشریات استان راهبر و راهنما ما در مدیریت شهری باشند.

    امیرزاده مدیر شهرستان‌های روزنامه اطلاعات از دفتر نمایندگی خراسان ر ضوی به‌عنوان برترین دفاتر نمایندگی رد کشور یادکرد و گفت: امیدواریم سرپرست جدید در راستای اهداف نشریه اطلاعات ازجمله : توجه به میراث کهن فرهنگی منطقه،فرصت سازی برای گفتمان نخبگانی،توجه به مزیت‌های استان و استفاده از ظرفیت و پتانسیل این استان در توسعه و فراهم کردن بسترهای فرهنگی و همچنین حفظ دستاوردهای کهن استان به‌خصوص بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) حرکت‌های خوبی را رقم بزند.

    وی خاطرنشان کرد: روزنامه کهن اطلاعات راوی غم‌ها و شادی‌های شهروندان و به‌خصوص خراسان است که بناست طی گزارش‌هایی این خاطرات به‌نقد و بررسی گذاشته و منتشر شود.

    در پایان این مراسم حکم  مسوولیت فرجادی سرپرست جدید روزنامه اطلاعات به وی اهدا همچنین با حکمی دیگر بازنشستگی غفاریان بعد از 40 سال فعالیت مطبوعاتی به وی اهداء شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *