×
×
جدیدترین‌‌ها

خدمات دولتی به صورت دورکاری انجام نمی‌شود

  • کد نوشته: 5240
  • اردیبهشت 4, 1400
  • نماینده مردم سیرجان در مجلس خواستار این شد که اکثر خدمات دولتی مخصوصا در اداراتی که ارباب رجوع کمتری دارند به صورت دورکاری انجام ‌شود و فکری برای ازدحام جمعیت در  مترو و اتوبوسرانی ‌شود.

    خدمات دولتی به صورت دورکاری انجام نمی‌شود

    به گزارش نخست نیوز، نماینده مردم سیرجان در مجلس خواستار این شد که اکثر خدمات دولتی مخصوصا در اداراتی که ارباب رجوع کمتری دارند به صورت دورکاری انجام ‌شود و فکری برای ازدحام جمعیت در  مترو و اتوبوسرانی ‌شود.

    شهباز حسن‌پور اظهار کرد: رهبر معظم  انقلاب خود را موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا می‌داند، در اجتماعات به صورت ویدئو کنفرانس شرکت می‌کند یا پیام می‌فرستد، به سفر نمی‌رود و موکدا توصیه می‌فرماید که مردم و مسئولین تمام پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از طرف ستاد ملی کرونا را رعایت کنند.

    وی افزود: در این راستا اقناع سازی مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جهت کاهش ابتلاء بسیار ضروری است و مردم باید بدانند با بی‌توجهی به این بیماری نمی‌توان با این ویروس مقابله کرد.

    رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در ادامه یادآور شد: در این زمینه ضمن تمدید محدودیت‌های کرونایی در هفته پیش رو امیدواریم روند کاهشی ابتلاء و فوتی را شاهد باشیم. جای تعجب است که چرا جدیتی از طرف بعضی مسئولین در خصوص نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی دیده نمی‌شود، چرا ادارات در شهرهای قرمز  محدودیت اعلامی در خصوص حضور کارمندان را رعایت نمی‌کنند، چرا شرکت‌های خصوصی این دستورالعمل‌ها را مربوط به ادارات دولتی می‌دانند؟ چرا اکثر خدمات دولتی مخصوصا در اداراتی که ارباب رجوع کمتری دارند به صورت دورکاری انجام نمی‌شود؟ چرا فکری برای ازدحام جمعیت در  مترو و اتوبوسرانی نمی‌شود؟ چرا محدودیت  تردد صرفا به عهده دوربین‌های نظارتی سپرده شده که برای مردم محسوس نیست و اثر جلوگیری کننده ندارد؟

    حسن‌پور  تاکید کرد: با توجه به افزایش روند ابتلای این بیماری و تعداد فوتی‌ها در کشور، فرهنگ رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید در میان مردم، ادارات و دولتمردان بخوبی اجرایی شده و با نظارت دقیق‌تر و جدی تر شاهد کاهش روند ابتلای مردم به این ویروس باشیم و در کنار آن تلاش کنیم با روش‌های جدید هم در حوزه مقابله با این ویروس و هم در ادامه دادن به طرح کمک‌های مؤمنانه به کمک اقشار آسیب دیده بپردازیم.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *