×
×
جدیدترین‌‌ها

مشهد قهرمان دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بانوان شد

  • کد نوشته: 49712
  • مهر 4, 1401
  • نایب رییس وزنه برداری بانوان خراسان رضوی از قهرمانی تیم منتخب مشهد در دومین دوره مسابقات قهرمانی استان خبر داد.
    مشهد قهرمان دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بانوان شد

    نخست نیوز : مجیدخروشی
    اکرم حسینی افزود: دومین دوره مسابقات قهرمانی بانوان خراسان رضوی گرامیداشت شهدای هسته‌ای ایران در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه با حضور تیم‌های مشهد الف و ب،چناران، قوچان، تایباد، نیشابور ، گناباد برگزار شد و در پایان تیم منتخب وزنه‌برداری «الف» بانوان مشهد موفق شد به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.
    وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 60 وزنه‌بردار به رقابت باهم پرداختند که درنهایت بعد از تیم منتخب مشهد تیم‌های وزنه‌برداری بانوان شهرستان‌های قوچان و گناباد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
    نایب رییس وزنه‌برداری بانوان خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در خصوص آمار رسمی بانوان وزنه‌بردار در استان گفت: هم‌اکنون بیش از 100 وزنه‌بردار در استان در رده های مختلف سنی فعالیت می کنند که امیدواریم با حمایت هایی که از سوی رییس هیات انجام می شود این آمار روند رو رشد خود را ادامه دهد.
    وی در خصوص رویکرد و بانوان علاقه‌مند به این رشته تصریح کرد: یکی از دلایل مهمی که بانوان با رویگردی مثبت به این رشته ورزشی پرداختند قهرمانی بانوان وزنه‌بردار سبب افزایش انگیزه ورزشکاران شد همچنین آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی نگرش فکری که بانوان درباره این رشته ورزشی درباره آسیب‌دیدگی داشتند تغییر یافت.
    حسینی در ادامه به شهرستان‌هایی که در رشته وزنه‌برداری بانوان حضوری موفق و چشمگیر دارند اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های کاشمر ،گناباد،تایباد، خواف ،تربت‌حیدریه ،جام و فریمان از شهرستان‌هایی هستند که خوشبختانه به جمع ما اضافه‌شده‌اند.
    وی در ادامه تصریح کرد: در این مسابقات حمایت خوب رییس هیات وزنه‌برداری استان،مدیر روابط عمومی و حامیان مالی در خصوص اهدای هدایا به نفرات برتر و همچنین ترمیم و مرمت تخته‌های وزنه‌برداری ستودنی و قابل‌تحسین بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *