×
×
جدیدترین‌‌ها

دیدار با روزنامه‌نگاران مشهدی در پایتخت

  • کد نوشته: 47268
  • مرداد 27, 1401
  • شنبه هفته جاری با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی برای گرامیداشت روز خبرنگار به تهران رفتیم.
    دیدار با روزنامه‌نگاران مشهدی در پایتخت

    نخست نیوز : پس از مراسم مزبور با دکتر مهدی پور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی دیدار داشتیم.
    در این نشست تاکید شد که ازاین‌پس اطلاعات خبرنگاران به‌صورت ماهانه از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رصد می‌شود، لذا هر خبرنگار باید ضمن تکمیل مدارک و اطلاعات شخصی خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور هرماه سه اثر خود را در سایت قرار دهد.

    https://nakhostnews.com/wp-content/uploads/2022/08/a7d67be7-10cf-42c2-86d3-4ddafb7bdbbc.jpg

    سایت خانه مطبوعات نیز با سایت جامع رسانه‌های کشور متصل بوده و درج اطلاعات در سایت خانه مطبوعات نیز به‌منزله ثبت آن‌ها در سامانه جامع رسانه‌های کشور خواهد بود، لذا هر نوع به‌روزرسانی اطلاعات در هر یک از سایت های اینترنتی مزبور برای رصد عملکرد خبرنگاران کافی خواهد بود.
    همچنین در این نشست درباره هدیه وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اعطای کمک‌هزینه ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم‌خانگی به خبرنگاران بحث شد و قرار شد که جزییات این موضوع بررسی و اعلام شود.
    اما دیدار با معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر برنامه‌های سفر ما به تهران بود، دکتر برادران در این دیدار نرخ سود وام کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی را ۱۸ درصد با در نظر گرفتن یک ضامن اعلام کرد و متذکر شد که اسامی خبرنگاران مشمول دریافت این تسهیلات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود.

    https://nakhostnews.com/wp-content/uploads/2022/08/3a15b504-5403-44f6-b465-22bb2f188a24.jpg

    همچنین دیدار با دکتر سید عباس صالحی ، مدیر مسوول روزنامه اطلاعات، دکتر مهدی احمدی ،رییس هیات مدیره شرکت نمایشگاه بین‌المللی تهران و دکتر سیدعلی میررضوی ، مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران از دیگر برنامه‌های هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در سفر به تهران بود. در این دیدارها با این مدیران که از روزنامه‌نگاران قدیمی شهر مشهد بودند، قول همکاری‌ها و مساعدت‌هایی در خصوص همکاری‌های رسانه‌ای و به‌ویژه پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها داده شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *