×
×
جدیدترین‌‌ها
تبریک سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

نخست نیوز :‌ حسین علیه السلام ثابت کرد که پیروزی به زنده ماندن در میدان نبرد نیست. پیروزی به زنده ماندن قرن‌ها پس از صحنه و میدان نبرد است.

زنده‌تر و محبوب‌تر از امام حسین علیه السلام چه کسی را می‌توان نام برد …

سلام و درود خدا به خبرنگارانی که قلم را سلاح بیان حق و از رسانه به عنوان سنگر عدالت و حقیقت، دفاع از استقلال و آزادی و مبارزه با سلطه گر های جهانی استفاده می کنند.
17 مرداد «روز خبرنگار» روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز استان و کشور تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم. بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
خبرنگار باید بداند که آن کس که آگاهتر است مسئولتر هم هست و تک تک شما فرهیختگان در قبال ملت و دولت، منافع ملی، اندیشه های فکری، مادی و معنوی، فرهنگی و اعتقادی این مرز و بوم مسئول هستید.
همراهان خوب و صمیمی؛ از اینکه در آموزش همگانی و اطلاع رسانی جهت ارتقاء سواد سلامت جامعه یار و یاور هستید از همه شما سروران سپاسگزارم و براستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است “حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس”
از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

قلم زدنت
قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان ‌هاست
و پرگشودن تا قاف
یادمان باشد برای رسیدن به قاف حقیقت آرمان ‌ها
باید سیمرغ شویم
تا پرگشودنمان ، رسیدن باشد
🌱جلیل سروری سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *