×
×
جدیدترین‌‌ها

مجمع قرآنی غرب مشهد با حضور قاریان بین المللی افتتاح می‌شود

  • کد نوشته: 43010
  • خرداد 16, 1401
  • مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی گفت: مجمع قرآنی غرب مشهد با حضور قاریان بین‌المللی زیر نظر استاد حاج هاشم مجتهد زاده به منظور بهرهمندی از ظرفیت‌های قرآنی غرب مشهد افتتاح می‌شود.
    مجمع قرآنی غرب مشهد با حضور قاریان بین المللی افتتاح می‌شود

    نخست نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسی سلطانی اظهارداشت:هدف از مجمع قرآنی مرکزی غرب مشهد تکریم قرآن و گسترش قرآن به کل مناطق شهری است چرا که یکی از معضلات در حوزه قرآنتوجه و تمرکز در مناطق مرکزی و حاشیه شهر است و مناطق بالای شهر مشهد از مباحث قرانی مغفول مانده‌اند.

    وی افزود:امیدواریم بتوانیم با این مجمع قرآنی هم استعدادیابی کنیم و هم ظرفیت‌ها را شناسایی و در جهت رشد آنها قدم برداریم.

    امام جماعت مسجد پیامبر اعظم و مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی تصریح کرد:این جلسه به طور هفتگی دوشنبه شب‌ها در طول سال منعقد می‌شود و بعضی از موسسات قرآنی مشهد بویژه با تمرکز به غرب مشهد در این مجمع فعال خواهند شد البته تا امروز نیزبسیاری از مساجد غرب مشهد در کنار ما بودند و زیرساخت‌ها را فراهم کردند و فراخوان جذب فعالان و علاقه‌مندان به مباحث قرآنی منتشر کرده‌اند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین سلطانی گفت: مراسم افتتاحیه مجمع قرآن مرکزی غرب مشهد زیر نظر استاد پیشکسوت و بین المللی حاج هاشم مجتهد زاده امروز دوشنبه 16 خرداد ماه ساعت 20 واقع در میان استقلال آزادی 36 بعد از چهارراه اول مسجد پیامبر اعظم ویژه برادران برگزار می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *