×
×
جدیدترین‌‌ها

درگذشت تلخ مرحوم جلیل فخرایی

  • کد نوشته: 39163
  • فروردین 30, 1401
  • جلیل سروری سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی، درگذشت جلیل فخرایی شاعر انقلابی،عضو شورای شعر سازمان بسیج هنرمندان و خبرنگار باسابقه خراسان رضوی را تسلیت گفت.
    درگذشت تلخ مرحوم جلیل فخرایی

    نخست نیوز – متن پیام بدین شرح است:
    رفت از نظر که تمنای دل شود
    تا فارغ از قفس آب و گل شود
    رفت از نظر که در افسوس رفتنش
    جمعی بسوزد و گیتی خجل شود…

    خبر تلخ درگذشت مرحوم جلیل فخرایی؛ هنرمند فعال حوزه شعر و ادب، و خبرنگار پرتلاش خراسان رضوی موجب دریغ و افسوس شد. سالها حضور پررنگ آن مرحوم در حوزه ادب و رسانه استان با توفیقات فراوانی همراه بود که سطور باقی مانده از روزنامه های شهرآرا و قدس ، گواه آن است.
    اینجانب درگذشت این شاعر نام آشنا ، که آثار ارزشمندش همواره به یادماندنی خواهد بود را به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی و رسانه استان و کشور تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست رفته آرزوی مغفرت و علو درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

    جلیل سروری سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

    مرحوم جلیل فخرایی متولد سال ۱۳۴۹ در مشهد بود که شعر گفتن را از حدود سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. وی در مقاطع زمانی مختلف با مجله‌های «آشنا» و «امیدانقلاب» و همچنین روزنامه‌های شهرآرا و قدس همکاری داشت.
    مرحوم فخرایی در کنار شاعری و سرودن غزل و دوبیتی، به گردآوری موضوعی اشعار شاعران و همچنین حضور فعال در انجمن‌های ادبی نیز اشتغال داشت و عضو شورای شعر سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی بود.

    روحش شاد و یادش گرامی باد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *