×
×
جدیدترین‌‌ها

حضور درخشان خانه عکاسان جوان در آلمان

  • کد نوشته: 37756
  • فروردین 15, 1401
  • آثار 7 عضو فعال خانه عکاسان جوان ، مورد پذیرش گروه داوری بیست و سومین مسابقه و نمایشگاه بین المللی German International Photocup 2022 در کشورآلمان قرار گرفت .
    حضور درخشان خانه عکاسان جوان در آلمان

    نخست نیوز: به گزارش واحد خبر روابط عمومی و بین الملل خانه عکاسان جوان ، در این دوره از مسابقه که در چهار بخش رنگی، تک رنگ ، طبیعت و مسافرتی برگزار می شود 19 عکس از 7 عکاس ایرانی عضو این خانه به اسامی علیرضا عطاریانی ( 5 عکس ) ، سیدجلیل حسینی زهرایی ( 3 عکس ) ، داود یاراحمدی ( 3 عکس ) ، قدیر وقاری ( 2 عکس ) ، شرمین نصیری ( 2 عکس ) ، معصومه کریمی ( 2 عکس ) و زهرا عطاریانی ( 2 عکس ) در بخش کودکان زیر 12 سال مورد پذیرش مسابقه و نمایشگاه قرار گرفت .
    عکس های پذیرفته شده در این نمایشگاه که جزو معتبرترین مسابقه های پنج ستاره جهانی و دارای درجه کیفیت A از اتحادیه عکاسان حرفه ای اروپا می باشد ، علاوه بر شهر فیلدراشتات به طور هم زمان در چهار شهر بادن ، هسن ، نیدرزاخسن و نوردهایم برگزار می شود ، از میان 23 هزار و 911 عکس دریافتی از 2 هزار و 971 عکاس از 119 کشور جهان ، تعداد 775 عکس از 265 عکاس از 72 کشور در بخش بزرگسال و کودکان به نمایشگاه راه یافت .
    قابل ذکر است که خانه عکاسان جوان در تهران نیز با 33 عکاس حاضر در طی سال های 2018 ، 2019 ، 2020 ، 2021 و سال جاری در 5 سال متوالی جزو کلوپ های برتر این دوره از مسابقه قرار گرفت .
    برگزاری این رقابت بین المللی ، برای بیست و سومین سال متوالی توسط فدراسیون عکاسی آلمان DVF ، گروه عکاسی D.PIXX با نظارت اتحادیه جهانی عکاسی GPU و انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام گردید .
    علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس های برگزیده به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.germanphotocup.de مراجعه نمایند .
    دکتر رسول اولیازاده
    مدیر خانه عکاسان جوان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *