×
×
جدیدترین‌‌ها

روسیه ذخایر خون برای واحدهایش در مرز اوکراین فرستاده است

  • کد نوشته: 31811
  • بهمن 10, 1400
  • سه مقام آمریکایی مطلع در تایید موضع واشنگتن مبنی بر اینکه روسیه "آشکارا" ظرفیت حمله به اوکراین را ایجاد کرده است، گفتند که روسیه ذخایر انتقال خون به مجروحان احتمالی جنگ را در منطقه مستقر کرده است.
    روسیه ذخایر خون برای واحدهایش در مرز اوکراین فرستاده است

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری رویترز، اظهارات این مقام‌های آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود، به هراس‌افکنی آمریکا مبنی بر اینکه روسیه احتمالا برای حمله به اوکراین آماده می‌شود، می‌افزاید.

    وزارت دفاع روسیه به درخواست برای اظهارنظر پاسخی نداد.

    پیش از این هم ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین هراس‌افکنی بیش از حد آمریکا و رسانه‌های غربی بر سر اقدامات روسیه را محکوم کرد. با این حال او حمله روسیه را بعید ندانست.

    اظهارات زلنسکی به دنبال صحبت‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مطرح شد که گفته بود غرب به درخواست‌های امنیتی اصلی مسکو در خصوص اوکراین پاسخی نداده است. با این حال او گفت آماده ادامه مذاکرات است و این امید ایجاد شد که حمله‌ای قریب‌الوقوع در کار نیست.

    مقام‌های کنونی و سابق آمریکایی گفتند، شاخص‌هایی مانند ذخایر خون در تعیین اینکه آیا مسکو آماده اجرای یک حمله هست یا خیر، نقش مهمی ایفا می‌کنند و این در صورتی است که پوتین تصمیمی برای حمله داشته باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *