×
×
جدیدترین‌‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
در مذاکرات، گام‌های خوبی برای رفع تحریم‌ها برداشته شده است

  • کد نوشته: 31183
  • بهمن 3, 1400
  • عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات وین گفت: در حوزه رفع تحریم‌ها گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است و طرف مقابل پذیرفته است که در دولت جدید این عزم وجود دارد که باید کلیه تحریم ها برداشته شود.
    در مذاکرات، گام‌های خوبی برای رفع تحریم‌ها برداشته شده است

    به گزارش نخست نیوز ، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مذاکرات وین در دو حوزه رفع تحریم‌ها و مسئله هسته ای در حال انجام است.

    وی ادامه داد: در حوزه تحریم ها گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است و طرف مقابل پذیرفته است که در دولت جدید این عزم وجود دارد که باید کلیه تحریم ها برداشته شود.

    عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اما در مسئله هسته ای مذاکرات به سختی در حال انجام شدن است زیرا طرف مقابل زیاده‌خواهی‌هایی درباره هسته ای ایران در مذاکرات دارد که ایران نیز از این مواضع خود که به حق است کوتاه نمی‌آید و نخواهد آمد و همین امر باعث شده است که مذاکرات یک مقدار به کندی پیش برود.

    مالکی افزود: تعیین زمان برای اتمام مذاکرات یک اقدام فرار رو به جلو برای طرف مقابل است که هم بتواند برای مصارف داخلی استفاده کند و هم بتواند ایران را تحت فشار قرار دهد این تعیین زمان هیچ تأثیری بر روی مواضع ایران نخواهد داشت.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدید نظامی ایالات متحده آمریکا بیان داشت: سخن از گزینه نظامی یک بلوف سیاسی و مصارف داخلی برای طرف مقابل دارد زیرا این موضوع، هیچ گاه، عملیاتی نخواهد شد چون ایران نیز گزینه های زیادی روی میز دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *