×
×
جدیدترین‌‌ها

گفتگوی تلفنی رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین

  • کد نوشته: 29568
  • دی 14, 1400
  • رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در جریان گفت‌وگویی تلفنی با یکدیگر به بررسی تحولات مختلف به ویژه وضعیت سلامت هشام ابو هواش، اسیر فلسطینی که از ۱۴۰ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است، پرداختند.
    گفتگوی تلفنی رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تماس تلفنی برقرار کرد و این تماس در ادامه دیدارهای بین رهبران سیاسی و نظامی دو جنبش حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه انجام شد و در جریان این گفت‌وگوی تلفنی تحولات مختلف به ویژه تحولات مربوط به وضعیت سلامتی هشام ابو هواش مورد بررسی قرار گرفت.

    پیشتر منبعی در مقاومت فلسطین اعلام کرد که نشستی در سطح عالی بین دو جنبش حماس و جهاد اسلامی در غزه برگزار شد و در این نشست رهبران سیاسی و نظامی حضور داشتند.

    جمیل علیان، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی دیروز دوشنبه اعلام کرد، در صورتی که هشام ابوهواش که ١۴٠ روز دست به اعتصاب غذا زده است، به شهادت برسد، نبردی جدید با اشغالگران مانند «نبرد شمشیر قدس» آغاز خواهد شد.

    علیان همچنین تصریح کرد، اگر ابو هواش آزاد شود پیروزی محقق می‌شود و مرحله جدیدی آغاز خواهد شد اما در صورتی که وی شهید شود نبرد شمشیر قدس دیگری آغاز خواهد شد.

    هشام ابو هواش ۴۰ ساله از ساکنان «دورا» در «الخلیل» است و از ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ در بازداشت اداری است. وی متاهل و صاحب پنج فرزند است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *