×
×
جدیدترین‌‌ها

جزئیات تصمیم جدید دولت برای جبران حقوق کارمندان

  • کد نوشته: 2454
  • آبان 7, 1397
  • بر اساس مصوبه جدید دولت، کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری‌بگیران که حقوق آنها ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت. به گزارش گشت و گذار، با تصمیم جدید دولت، آن دسته از کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری‌بگیران صندوق‌های […]

    جزئیات تصمیم جدید دولت برای جبران حقوق کارمندان


    بر اساس مصوبه جدید دولت، کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری‌بگیران که حقوق آنها ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت.

    به گزارش گشت و گذار، با تصمیم جدید دولت، آن دسته از کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری‌بگیران صندوق‌های بازنشستگی کشوری، لشگری که حقوق آنها ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت.

    گشت و گذار متن کامل این مصوبه را منتشر کرد:

    وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

    وزارت امور اقتصادی و دارایی

    وزارت نفت

    وزارت صنعت، معدن و تجارت

    وزارت جهاد کشاورزی

    سازمان برنامه و بودجه کشور

    بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

    هیات وزیران در جلسه ۹۷/۸/۲ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

    ۱- سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است برای کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری، لشگری و حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و سیار صندوق ها که مجموع پرداختی ماهانه آنها کمتر از سی میلیون ریال است، کمک جبرانی از طریق حسابهای بانکی مرتبط با حقوق و دستمزد آنها واریز کند.

    ۲- منابع مالی مورد نیاز این تصویب نامه از محل مصوبه دولت در خصوص طرح حمایت غذایی از گروههای کم درآمد جامعه تامین می شود.

    ۳- مسئولیت و چگونگی اجرای این تصویب نامه بر عهده سازمان برنامه و بودجه کشور است.

    اسحاق جهانگیری

    معاون اول رئیس جمهور

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *