×
×
جدیدترین‌‌ها

یک شهید و ده‌ها زخمی در درگیری‌ فلسطینیان با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

  • کد نوشته: 20460
  • مهر 3, 1400
  • در پی درگیری‌ها در جنوب نابلس و تیراندازی اشغالگران اسرائیلی، یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.
    یک شهید و ده‌ها زخمی در درگیری‌ فلسطینیان با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

    به گزارش نخست نیوز ، به نوشته روزنامه عربی۲۱، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که “محمد علی خبیصه”، جوان فلسطینی در درگیری‌ها در شهرک “بیتا” واقع در جنوب نابلس به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید، همچنین ۲۹ فلسطینی دیگر نیز در این درگیری‌ها زخمی شدند که وضعیت یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

    شهید خبیصه از ساکنان شهرک بیتا، متاهل و دارای یک فرزند دختر بود.

    احمد جبریل، رئیس اورژانس هلال احمر نابلس اظهار کرد: کادر هلال احمر اقدامات درمانی را برای ۲۹ زخمی این درگیری‌ها انجام دادند، هشت تن از آنها به ضرب گلوله فلزی دارای روکش پلاستیکی، ۱۸ تن دیگر از آنها در اثر استنشاق گاز اشک‌آور و دو تن دیگر نیز در اثر افتادن و سوختگی دچار آسیب شده بودند.

    از چند ماه قبل فعالیت‌های روزانه و هفتگی در شهرک بیتا با هدف برچیدن شهرک “آویتار” که در اراضی منطقه “جبل صبیح” ایجاد شده، آغاز شده‌اند.

    همچنین در درگیری‌هایی که عصر جمعه در روستای کفر قدوم واقع در شمال کرانه باختری اشغالی شکل گرفتند، یکی از سربازان اسرائیلی از ناحیه سر زخمی شد.

    خبرگزاری “صفا” فلسطین به نقل از برخی رسانه‌های عبری زبان اعلام کرد: این سرباز اسرائیلی در جریان درگیری‌هایی که در پی سرکوب راهپیمایی هفتگی ضد شهرک‌سازی در روستای کفر قدوم رخ دادند، از ناحیه سر دچار جراحت اندکی شد.

    برچسب ها كرانه باختري

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *