×
×
جدیدترین‌‌ها

شهر خودرو در پایتخت اردو می زند

  • کد نوشته: 20298
  • مهر 1, 1400
  • نخست نیوز – مجید خروشی– زمین چمن شماره 2 تربیت بدنی آستان قدس رضوی میعادگاه تمرین  تنها نماینده فوتبال استان در لیگ برتر است .به همین منظور بر سر تمرین این تیم حاضر شدیم تا از کم و کیف تمرین های بازیکنان،تدارکات و آمادگی تیم هم کلام مربی پر تلاش و زحمت کش فوتبال کشور […]

    شهر خودرو در پایتخت اردو می زند

    نخست نیوزمجید خروشی– زمین چمن شماره 2 تربیت بدنی آستان قدس رضوی میعادگاه تمرین  تنها نماینده فوتبال استان در لیگ برتر است .به همین منظور بر سر تمرین این تیم حاضر شدیم تا از کم و کیف تمرین های بازیکنان،تدارکات و آمادگی تیم هم کلام مربی پر تلاش و زحمت کش فوتبال کشور محمد رضا مهاجری باشیم .

    وی در این گفت و گو صمیمی از بازگشت بازیکنان جوان و سرباز تیم که قرار بود دوران سربازی را در تیم فوتبال فجر سپاسی سپری کنند خبر داد و گفت: طی جلسه ای که با معمایی مدیر عامل باشگاه برگزار کردیم مقرر شد در خصوص بازگشت بازیکنانی چون حسین مهربان،صادق صادقی و امیر حسین کریمی علاوه بر بازیکنان جوان و با انگیزه و سرباز به این تیم اقدام صورت گیرد.

    وی در باره آمادگی تیم و بازیکنان از نظر فنی ،فیزیکی و تاکتیکی گفت: خوشبختانه بازیکنان جوان ، با انگیزه و تا کتیک پذیر هستند ،نکات تیمی را به خوبی در زمین به نمایش می گذراند و از نظر فیزیکی هنوز زود است که صحبت کنیم فقط باید در خصوص ریکاوری و مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم .

    محمدرضا مهاجری با اشاره به این که در حال حاضر بچه ها را به صورت جدی تمرین می دهیم و هنوز شکل واقعی تیم را به دست نیاوردیم از برگزاری 2اردو برای هماهنگی وانجام دیدارهای تدارکاتی خبر داد و گفت: با اضافه شدن چند بازیکن تازه وارد به تیم از جمله شریفی،کمانداری، کاظمی و جلالی  به جمع ما در اولین اردو تیم برنامه های هماهنگی ،بدن سازی و برخی نکات تاکتیکی تیم ر ا مرو خواهیم کرد و دردومین اردو دو هفته ای که در تهران برگزار خواهیم کرد بازیکنان تازه وارد دیگری به جمع ما اضافه خواهند شد و برای شناخت ترکیب اصلی تیم چند دیدار تدارکاتی را در دستور کار قرار داده ایم .

    مهاجری که اعتقاد راسخی به استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه در ترکیب تیم دارد می گوید: تصمیم داریم به عنوان جوان ترین تیم لیگ برتر با انگیزه بالا نمایش خوب و پر رنگی  را در مقابل حریفان در لیگ برتر فوتبال کشورداشته باشیم و به نتایج دلخواه دست یابیم .

    وی حضور نیافتن تماشاگران در کنار تیم را بزرگترین مشکل و ضعف ذکرکردو تاکید کرد: ما به حمایت شهروندان فوتبال دوست مشهدی برای تشویق و ترغیب بازیکنان نیاز داریم امیدواریم هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس کرونا رهایی پیدا کنیم و حضور گرما بخش تماشاگران را در کنار خود احساس کنیم و نماینده شایسته ای در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

    مهاجری در باره احساس قلبی خود در خصوص بازگشت مجدد به خانه می گوید: من مدیون فوتبال مشهد هستم وخدمت در شهر امام مهربانی ها اقا علی بن الموسی الرضا (ع) آرزوی قلبی همه ماست. در این شهر فوتبال پرور تا کاپیتانی تیم فوتبال ابومسلم پیش رفتم و اکنون اگر به عنوان یک مربی در کنار شهر خوردو هستم احساس وظیفه می کنم و آگاهم که مشهدی های خونگرم هم چنین احساسی دارند .چون فوتبال با ذات و خون جوانان مشهدی عجین شده و هرگز جایگاه فوتبال مشهد در کشور فراموش نخواهد شد.

    معتقدم ما می توانیم بار دیگر ستاره ساز باشیم و بازیکنان مطرحی را به فوتبال کشور معرفی کنیم و هدف من از حضور یافتن در کنار این تیم ستاره سازی و تحمیل فوتبال و بازیکنان مشهدی به تیم های مطرح کشور و حضور در سطح ملی است.

    سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می گوید: این روزها با بضاعتی که داریم جوانان جویای نام تمرین های جدی و پرنشاطی را پشت سر می گذارند و همچنان بازیکنان جدید به این تیم اضافه می شوند.بازیکنانی که کارنامه موفقی را در لیگ های فوتبال کشورپشت سر گذاشته اند، حسین مهربان مهاجم تیم ملی جوانان و پدیده از جمله بازیکنان جوان و شایسته و گل زن این تیم در سال های گذشته بار دیگر به جمع عنابی پوشان شهرخورد اضافه شد.

    مهاجری خاطر نشان کرد: فرصت زیادی را از دست داده ایم و زمان برای ما نقش مهمی دارد بنابر این ازهر فرصتی برای آمادگی تیم استفاده می کنیم تا بازیکنان جوان و تاثیر گذار در تیم را با تاکتیک های تیمی هماهنگ کنیم.

    وی با اشاره به این که کار سختی را در لیگ برتر امسال در پیش رو داریم خاطر نشان کرد: معتقدم بخش خصوص را باید مورد حمایت مالی دولتی قرار دهیم تا بتوان با شارژ مالی خوب در برابر رقبای متمول قرار بگیریم 3تیم شهر خوردو،نساجی وتراکتور سازی تنها تیم های بخش خصوص در لیگ برتر نیاز به شارژ مالی دولتی دارند تا همچنان در کورس قهرمانی باشند. انتظار نداریم مانند استقلال،پرسپولیس ،سپاهان و ذوب آهن مورد توجه مالی باشیم اما می خواهیم در کنار این تیم ها همچنان با قدرت ظاهر شویم بنابر این نیاز به سرمایه گذاری و حمایت بلند مدت می باشیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *