×
×
جدیدترین‌‌ها

ویژگی آمبولانس های جدید/قرارداد با شرکت بنز

  • کد نوشته: 1260
  • مهر 17, 1397
  • معاون وزیر بهداشت گفت: یکی از اقدامات مهم در طرح تحول سلامت، نوسازی و بازسازی ناوگان زمینی، هوایی و دریایی اورژانس بوده و عمر ناوگان اورژانس، کاهش یافته است. به گزارش گشت و گذار، سیدعلی صدرالسادات در مراسم رونمایی از ۴۰۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته ناوگان اورژانس کشور اظهار داشت: چندین قرارداد برای تامین آمبولانس های […]

    ویژگی آمبولانس های جدید/قرارداد با شرکت بنز


    معاون وزیر بهداشت گفت: یکی از اقدامات مهم در طرح تحول سلامت، نوسازی و بازسازی ناوگان زمینی، هوایی و دریایی اورژانس بوده و عمر ناوگان اورژانس، کاهش یافته است.

    به گزارش گشت و گذار، سیدعلی صدرالسادات در مراسم رونمایی از ۴۰۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته ناوگان اورژانس کشور اظهار داشت: چندین قرارداد برای تامین آمبولانس های جدید با شرکت های معتبر بین المللی بسته شده و امروز از ۳۰۰ دستگاه آمبولانس جدید که از نظر تجهیزات و شاسی، قابلیت های خوبی دارند، رونمایی می شود.

    وی تصریح کرد: قراردادی برای تامین ۴۰۰ دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل برای مناطق صعب العبور با شرکت بنز منعقد و این آمبولانس ها وارد کشور شده و به طور نمادین ۱۲۰ دستگاه در بندرعباس رونمایی می شود و در روزهای آینده نیز مابقی این آمبولانس ها توزیع خواهند شد.

    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، یادآور شد: علاقه مندیم که از امکانات ایرانی در آمبولانس ها و حوزه سلامت استفاده کنیم، اما اصل و هدف ما، تجهیزات ایمن است. البته در انعقاد قراردادهای خرید آمبولانس های اورژانس، با مشکلات داخلی و برخی مشکلات که از اختیارات ما خارج بود، روبرو بودیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *