×
×
جدیدترین‌‌ها

آغوش باز کانادا برای کلاهبرداران شرکت «اِی آی تریدز»

  • کد نوشته: 12078
  • تیر 7, 1400
  • به گزارش نخست نیوز مجموعه AITrades مدعی است که پلتفرمی جهت ایجاد معاملات ارزهای رمزنگاری بر اساس AI یا هوش مصنوعی به وجود آورده است. این پروژه ادعا کرده که از ربات های معامله گر جهت ثبت سفارشات و انجام مبادلات استفاده نموده است. در حالیکه هیچ یک از این ادعاهای پروژه ثابت نشده و […]

    آغوش باز کانادا برای کلاهبرداران شرکت «اِی آی تریدز»

    به گزارش نخست نیوز مجموعه AITrades مدعی است که پلتفرمی جهت ایجاد معاملات ارزهای رمزنگاری بر اساس AI یا هوش مصنوعی به وجود آورده است. این پروژه ادعا کرده که از ربات های معامله گر جهت ثبت سفارشات و انجام مبادلات استفاده نموده است. در حالیکه هیچ یک از این ادعاهای پروژه ثابت نشده و تاکنون اطلاعاتی که حاوی مستندات فنی و Business plan یا طرح کسب و کار پروژه باشد، منتشر نشده است.
    همچنین از افراد بنیانگذار این پروژه هیچ مشخصاتی در دسترس عموم قرار داده نشده است و در وبسایت AITrades هم فقط گفته شده که گروهی متشکل از افراد خبره این پروژه را طراحی کرده و به کمک رباتهای هوشمند ارائه کرده اند. از این عبارات نمی‌توان برداشت کرد که این افراد در حوزه بلاک چین و یا ارزهای رمزنگاری فعالیتی داشته اند. گذشته از آن هویت آن ها نیز نامعلوم است.
    این در حالی است که از 3 سال پیش با توجه به پیگیری های انجام شده و اعلام اطلاعات از سوی افراد مطلع و آگاه درباره شرکت کلاهبرداری aitrades ، اطلاعات اسامی لیدر های اصلی این باند کلاهبرداری در اختیار مراجع قضایی و انتظامی قرار گرفته و در پرونده قضایی شرکت aitrades موجود است.
    یکی از سردسته ها و لیدر های اصلی این گروه کلاهبرداری (ش.و) است که در حال حاضر به کشور کانادا متواری شده است. لازم به ذکر است که وی دارای پرونده های متعدد قضایی در ایران است.
    با نگاهی به گذشته این افراد درمی یابیم که سالیان متمادی با شیوه های مختلف، در کلاهبرداری از مردم دست داشته اند.
    (ش.و) یکی از عوامل پشت صحنه این گروه بین‌المللی کلاهبرداری است که با تأسیس شرکت در کانادا نسبت به پولشویی برای شرکت هرمی aitrades اقدام می‌کند .
    بیش از ۳ سال پیش یکی از سردسته های اصلی این گروه در اعترافات خود چگونگی فعالیت و عوامل این گروه کلاهبرداری را شرح داده و در پرونده قضایی موجود است که چگونه و چه عواملی و چه اشخاصی باعث شده این گروه به فعالیت کلاهبرداری گسترده خود ادامه داده و با موج اطلاع رسانی که سال گذشته بوجود آمد، از عوامل قضایی، انتظامی و امنیتی تقاضا داریم با بررسی دقیق به این موضوع بپردازند.
    بعد از 3 سال پلیس محترم فتا در وبسایت اطلاع رسانی اعلام کرده و باز هم از عوامل قضایی کشور عزیزمان ایران خواهشمندیم با بر خورد و بدون کوچکترین چشم پوشی با عوامل اصلی و افراد پشت پرده این گروه کلاهبردار، جلوی گسترش قارچ گونه آنها را بگیرد که در این شرایط اقتصادی کشور به صورت سیستماتیک جهت ضربه زدن به اقتصاد کشور ارز را از کشور خارج میکنند.
    خواهشمندیم با این افراد برخورد شود تا دیگر هیچ گروه کلاهبرداری جرأت انجام چنین کاری را نداشته باشد. با تشکر از تمامی زحمتکشان قضایی و انتظامی که با تلاش فراوان جهت امنیت کشور عزیزمان ایران از جان گذشتگی می‌کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *