×
×
جدیدترین‌‌ها

سرقت کابل تلفن و یک پاسخ عجیب !!

  • کد نوشته: 105367
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
  • تجمع همسایه‌ها در محله توجه‌ام را جلب کرد. نزدیک شدم، می‌گفتند از دوهفته پیش متوجه قطعی تلفن منزل شدیم، از طریق شماره ۲۰۱۱۷ اعلام خرابی کردیم، و همان روز که اعلام کردیم.
    سرقت کابل تلفن و یک پاسخ عجیب !!

    به گزارش نخست نیوز، عدالتیان _ از طریق پیامک اعلام شد: مشتری گرامی خط تلفن شما به علت سرقت تجهیزات مخابراتی قطع شده است و تا زمان رفع مشکل در دوره های آتی هزینه های ماهانه مانند “مابه التفاوت حداقل هزینه” برای شما محاسبه نخواهد شد.

    شرکت مخابرات ایران چند روزی که گذشت دیدیم نیامدن. برای رفع مشکل ، مجددا اعلام خرابی کردیم و دوباره همین پیام آمد درحالی که چند بار با شماره20117 تماس گرفتیم و چون فقط می‌شد پیام بزاری تصمیم گرفتیم مستقیماً تماس بگیرم با مخابرات وامور مشترکین مخابرات را از ۱۱۸ گرفتیم ولی متاسفانه کسی پاسخگو نبود.

    شخص دیگری که مهمان یکی از همسایگان بود و از محله دیگری بود گفت :چند ماه پیش هم کابل‌های تلفن محله ما را در چند نوبت سرقت کرده بودندو پیگیری کردیم از روابط عمومی مخابرات و بازرسی مخابرات که فرمودند با توجه به اینکه بیشتر از دوبار سرقت کابل اتفاق افتاده مخابرات در مرحله اول طبق قانون قراردادهایش اقدام می‌کند و الزامی برای وصل مجدد ندارد.

    با توجه به افزایش سرقت کابل طبق نوبت ممکنه یک تا دو ماه زمان می‌برد تا نوبت به کوچه ما برسه و خط برقرار بشه. درحالی که بعضی از مناطق حدود یکسال طول کشیده تا آمدند برای وصل تلفن.

    در نهایت حرف آخر مخابرات این بود که اهالی تقبل هزینه کابل کنند تا زودتر خط برقرار بشود. به راستی هزینه‌هایی که مخابرات می‌گیره بابت چیست؟ اگر چند روزقبض رو دیرتر پرداخت کنیم سریع تلفن رو قطع می‌کنندطوری که همه می‌فهمند این ماه قبض تلفن رو پرداخت نکردیم ولی خودشون تعهدی ندارند و فقط پول می‌کیرند.

    آن دسته از مشترکینی که شارژاینترنت برروی قبض خط تلفن دارند و مبلغ رو مخابرات داره می‌گیره تکلیف‌شان چیست؟با توجه به اینکه زندگی روزمره شهروندی کاملا وابسته به تلفن و اینترنت هست و یکی از ضرورت‌های زندگی امروزی به شمار می‌آیدچه باید کرد؟ از طرفی شخصا به این نتیجه رسیدم که مخابرات فقط در قبال کسب درآمد تعهد دارد و در خصوص ارایه خدمات به‌موقع هیچ تعهدی به مشتریانش ندارد.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *