×
×
جدیدترین‌‌ها

آغاز طرح آزمایشی امکان‌سنجی استفاده از ناوگان انبوه‌بر در مشهد

  • کد نوشته: 110754
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳
  •  مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت : طرح آزمایشی امکان‌سنجی استفاده از ناوگان انبوه‌بر در مشهد آغازبه کارکرد.
    آغاز طرح آزمایشی امکان‌سنجی استفاده از ناوگان انبوه‌بر در مشهد

    به گزارش نخست نیوز محسن شریعتی اظهارکرد : باتوجه به اینکه یکی از مدهای حمل‌ونقلی مورد توجه مردم ناوگان اتوبوسرانی است، بنابراین نوسازی و خرید اتوبوس از ابتدای دوره ششم به ویژه امسال مورد توجه قرار گرفته و قرارداد خرید بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس جدید منعقد شده بنابراین تعدادی از این اتوبوس‌ها تحویل شهرداری مشهد و در ناوگان فعال‌ شده است.

    وی ادامه داد : اکنون با ورود یک دستگاه اتوبوس ۱۸ متری دوکابین از گمرک بندرعباس توسط بخش خصوصی؛ مقرر شد تا این اتوبوس به عنوان یک مد حمل‌ونقلی انبوه بر به صورت آزمایشی در یکی از خطوط شهر فعال و در صورت تأیید فنی و سایر تأییدیه‌های مورد نیاز، قرارداد خرید ۲۰ دستگاه با سرمایه‌گذار واردکننده اتوبوس‌ها منعقد شود.

    شریعتی خاطر نشان کرد : این اتوبوس‌ ۱۸ متری و تولید مجارستان بوده و اکنون ۲۰ دستگاه از آن توسط سرمایه‌گذار وارد ایران شده و در گمرک بندرعباس قرار دارد.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد همچنین تاکید داشت : در صورت دریافت تأییدیه فنی در دوره آزمایشی و موافقت شورای اسلامی شهر، نسبت به انعقاد قرارداد خرید این ۲۰ دستگاه اتوبوس، از سوی بخش خصوصی و بهره‌برداری از سوی شهرداری، اقدام خواهد شد. سیده بهجت موسوی مقدم

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *