×
×
جدیدترین‌‌ها

استراتژی دولت پزشکیان،
کالابرگ جدید در راه است؟

  • کد نوشته: 106236
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
  • دولت چهاردهم چه بخواهد و چه نخواهد بر اساس قانون بودجه، باید با منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به میزان ۳۱۵ همت، طرح کالابرگ الکترونیک را برای ۱۹ میلیون خانوار ایرانی اجرا کند.
    کالابرگ جدید در راه است؟

    به گزارش نخست نیوز، مسعود پزشکیان در حالی به‌تازگی سکان امور دولت را به دست گرفته که بر اساس قانون بودجه سال جاری، مکلف است با منابع حاصل از اجرای هدفمندی یارانه‌ها به میزان ۳۱۵ همت، طرح کالابرگ الکترونیک را برای ۱۹ میلیون خانوار ایرانی اجرا کند.

    تازه‌ترین سخنان معاون وزیر کار نیز مهر تاییدی است بر ادامه این طرح در دولت چهاردهم، اما احتمالا با شکل و شمایل جدید. علیرضا عسگریان وعده داده که در مورد نحوه اجرای کالابرگ الکترونیکی هفته آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

    «دولت جدید هنوز در زمینه کالابرگ الکترونیک تصمیم نگرفته و احتمالا در جلسه پیش روی وزارت اقتصاد مساله نحوه اجرای کالابرگ مشخص می‌شود»؛ این آخرین اظهار نظری است که علیرضا عسگریان معاون وزیر کار درباره موضوع کالابرگ الکترونیک مطرح کرده است؛ فردی که فعلا از دولت رئیسی در جایگاه معاون وزیر رفاه حضور دارد و اظهارات او می‌تواند نشانه‌ای باشد از اینکه تداوم اجرای طرح کالابرگ محتمل است و احتمالا تنها در نحوه اجرای آن تغییراتی رخ دهد.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *