×
×
جدیدترین‌‌ها

امروز اتفاق افتاد،
سوانح جاده‌ای در مشهد دو کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

  • کد نوشته: 96258
  • فروردین 25, 1403
  • سه حادثه تصادف جاده‌ای و واژگونی در محورهای کاشمر، نیشابور و سبزوار دو کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت.
    سوانح جاده‌ای در مشهد دو کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

    نخست نیوز،فرمانده پلیس‌راه کاشمر در خصوص حادثه‌ای که در محور کاشمر به خلیل‌آباد رخ داد به نخست گفت: این حادثه بین یک خودروی سواری با عابر پیاده اتفاق افتاده است.

    سرگرد محمد میرزابیگی با بیان اینکه عابر پیاده در برخورد با سواری پراید هنگام عبور از عرض جاده در بزرگراه شهید مدرس (ره) جان باخت، افزود: خودروی سواری پراید با عابر پیاده‌ای که یک خانم حدود ۴۰ ساله بود و قصد عبور از عرض این بزرگراه را داشت به شدت برخورد کرد.

    وی با اشاره به اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۰ بزرگراه شهید مدرس (ره) رخ داده است، اذعان کرد: برخورد شدید سواری پراید با عابر پیاده در جاده کاشمر به خلیل‌آباد منجر به فوت این عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف شد.

    فرمانده پلیس‌راه کاشمر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه تصادف منجر به فوت در راه‌های حوزه استحفاظی منطقه داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: دلیل حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.

    همچنین در حادثه دیگر که در محدوده‌ی اسلام‌آباد میان جلگه رخ داد یک نفر فوت و شش نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در همین خصوص اظهار کرد: حادثه فوق امروز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه در محدوده‌ی اسلام‌آباد میان جلگه رخ داد.

     

    سید حمید حسینی اظهار کرد: پس از اعلام حادثه و اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور بلافاصله آمبولانس پایگاه گلبو به عنوان کد تریاژ و آمبولانس پایگاه‌های حسینی، عشق‌آباد، اردمه و هشت شهری نیز به عنوان کد کمکی به صحنه حادثه اعزام شدند.

     

    وی با بیان اینکه این حادثه بین دو خودروی پراید و تیبا اتفاق افتاد، افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه پایگاه گلبو تعداد مصدومان این حادثه ۷ نفر ارزیابی گردید.

    مدیر مرکز مدیریت حوادث دانشگاه ادامه داد: متأسفانه یک مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت نموده بود و سایر مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

    در حادثه دیگری که امروز جمعه در محورهای سبزوار اتفاق افتاد منجر به مصدومیت شش نفر شد.

    مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در همین خصوص به نخست اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو آل ۹۰ در بزرگراه سبزوار – نیشابور، ۶ مصدوم برجای گذاشت.

    مسلم فائق نیا خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه که سه کودک نیز در بین آنان بودند، توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار، منتقل شدند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *