×
×
جدیدترین‌‌ها

مشهد مقدس میزبان بیش از ۲میلون زائر از نیمه دوم اسفند

  • کد نوشته: 94975
  • اسفند 29, 1402
  • معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در نشست خبری قرارگاه عملیاتی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ با هدف اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به زایران در ایام نوروز که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
    مشهد مقدس میزبان بیش از ۲میلون زائر از نیمه دوم اسفند

    نخست نیوز – مجید خروشی : از نیمه دوم اسفند تا کنون بیش از ۲میلیون زایر وارد مشهد شدند. حجت السلام گنابادی نژاد با اشاره به این که: ۱۵ اسفندماه تا روز گذشته ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۷۳ نفر زائر وارد مشهد شدند.

    گفت: ظرفیت زائران از ورودی فرودگاه ۱۱۷ هزار و ۲۲ زائر، از مسیر ریلی و راه‌آهن ۲۲۵ هزار و ۴۵ زائر، از مسیر جاده‌ای عمومی ۳۵۸ هزار و ۳۶۳ زائر و از مسیر جاده‌ای شخصی یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۹۴۳ زائر وارد مشهد شدند.

    وی خاطر نشان کرد:مجموع سطح اشغال اسکان‌های رسمی، موقت و اظطراری از تاریخ ۱۵ اسفندماه در سطح استان ۲۸ درصد از کل ظرفیت پیش‌بینی شده است. ۳۶ درصد از ظرفیت اقامت‌های رسمی و ۲۲درصد از اقامت موقت در استان خراسان رضوی استفاده شده است ولی هنوز از اقامت‌های اضطراری استفاده نشده است. سهم مشهد در حوزه اقامت ۳۷ درصد اقامت رسمی و ۳۲ درصد اقامت موقت است و در مجموع ۳۰ درصد از اقامت مورد استفاده قرار گرفته است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *