×
×
جدیدترین‌‌ها

اهمیت انتخاب اصلح

  • کد نوشته: 93501
  • اسفند 10, 1402
  • مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات مهمترین راهبرد انتخاباتی کشور در شرایط کنونی می باشد. در حالیکه دشمن تلاش می کرد جایگاه مردمی نظام اسلامی را خدشه دار کند و در عین حال مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند، از این رو حضور پررنگ مردم در انتخابات خط بطلانی بر تمام پروژه های دشمن قسم خورده نظام اسلامی می باشد. گرچه در وضعیت فعلی مشارکت راهبرد اصلی نظام برای عبور از همه توطئه های دشمن است، اما انتخاب اصلح نیز باید مدنظر قرار گیرد.
    اهمیت انتخاب اصلح

    نخست نیوز، دکتر علی پاکباز خسرو شاهی_ برخی تصمیم می‌گیرند به همشهری خودشان رای بدهند یا به همجنس خودشان (خانم‌ها به فلان نامزد فقط به دلیل اینکه خانم است رای بدهند) یا برخی می‌گویند فقط به فامیل و آشنای خودمان رای می‌دهیم. این شیوه اگر چه معیار درستی برای رای دادن نیست، اما متاسفانه طرفداران خودش را دارد. در کنار این رویکرد غلط ، برخی افراد برای استفاده حداکثری از حقی که دارند، شیوه رای دادن به‌طور لیستی را انتخاب می‌کنند. آیا این شیوه می‌تواند مدل خوبی باشد؟ رسیدن به انتخاب مطلوب اگر چه باید بر مبنای تحقیق در مورد افراد باشد اما بزرگان، مبنای رای دادن به لیست را رد نکرده‌اند. افرادی که توانایی یا فرصت تحقیق ندارند می توانند به معتمدین خود مراجعه کنند و بخشی از معتمدین نیز شخصیت‌های امتحان پس داده و خوشنام و در نهایت لیست‌هایی هستند که از سوی افراد معتمد تایید یا معرفی می شوند. اما این الگوی انتخاب، خانه آخر است و نباید افراد از روی سهل انگاری و طی مسیر آسان سراغ آن بروند.

    مردم باید به فکر شناخت اصلح باشند، چون امر کوچکی نیست. مساله انتخابات، مساله سپردن سرنوشت بخش عمده امکانات کشور به یک نفر و یک مجموعه است. سرنوشت مسایل اقتصادی، مسائل فرهنگی، روابط خارجی و مسایل گوناگون دیگر تا حدود زیادی به این قضیه وابسته است. من و شما بایستی در بین این مجموعه نگاه کنیم و کسی را که اصلح است، انتخاب کنیم. این هم وظیفه بسیار مهمی است.امید است که مردم عزیز با چشمانی باز نفرات برتر و اصلح را انتخاب کنند تا چهار سال آینده کشور در دستان آنان باشد.

     

    برچسب ها انتخاب

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *