×
×
جدیدترین‌‌ها

بازدید سرزده از نانوایی‌های سطح شهر محمودآباد

  • کد نوشته: 93040
  • اسفند 5, 1402
  • مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: با واحدهای خبازی متخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد.
    بازدید سرزده از نانوایی‌های سطح شهر محمودآباد

    نخست نیوز، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده گفت: بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی به همراه اداره غله و صمت شهرستان محمودآباد در سطح شهر محمودآباد به صورت سرزده از چند نانوایی بازدید نموده و تعداد پنج نانوایی به علت تخلفات بهداشتی، گرانفروشی و کم فروشی محرز، موجب شد تا این واحدها علاوه بر تذکر به تعزیرات محکومتی نیز معرفی شدند.

    در حاشیه این بازدید محمد هادی‌زاده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با تأکید به اینکه با واحدهای خبازی متخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد، گفت: مردم می‌توانند تخلفات را با شماره تلفن 124 در رابطه با قیمت نان و سایر موارد اعلام نمایند.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه اکنون عدم رعایت ساعت کاری و کیفیت نان دو علت نارضایتی عمده شهروندان از برخی نانوایی‌ها است که ضرورت دارد با نظارت مستمر و سایر موارد مقتضی اصلاح شود، افزود: درجریان بازدیدهای صورت گرفته از نانوایی‌ها ساعت و زمان پخت نانوایی‌ها، ‌وزن چانه،‌ قیمت،‌ کیفیت نان و به ویژه وضعیت بهداشتی مورد نظارت و توجه قرار گرفته است.

    هادی‌زاده با اشاره به اینکه به دلیل ذائقه‌های مختلف، تنوع در تولید نان به عنوان یک ضرورت است اظهار داشت: نانی که توسط واحدهای خبازی تولید و عرضه می شود باید مورد طبع و ذائقه مردم باشد ضمن اینکه در تهیه آن باید تمامی نکات بهداشتی نیز در نظر گرفته شود. وی در پایان خاطرنشان کرد: نان بعنوان غذای غالب مردم نقش اساسی در سبد خانوار دارد لذا یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی استفاده از نان با کیفیت است که در این خصوص، متصدیان نانوایی‌ها باید جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *