×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری نشست خبری میدان ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 89717
  • دی 21, 1402
  • نشست خبری میدان ۱۴۰۲ بزرگترین میدان عملیاتی جهاد تبیین دانش آموزان خراسان رضوی با حضور جمع کثیری از دانش آموزان جوان نخبه؛ مدعوین و اصحاب رسانه برگزار شد.
    برگزاری نشست خبری میدان ۱۴۰۲

    نخست نیوز، مجید خروشی– در این نشست که دانش آموزان دختر و پسر جوان سکاندار تشریح و تبیین طرح بودند با اشاره به اهداف طرح و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان در جهت سوق دادن به امید و نشاط برای سازندگی و جهاد تببین عنوان کرد: مهمترین اهداف طرح ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان جوانان و نوجوانان برای هدایت و مدیریت جامعه هدف است .

    در این نشست: شناسایی دانش آموزان توانمند اثر گذار اجتماعی و سیاسی،اموزش و شبکه سازی دانش آموزان در جهت جهاد تبیین،میدان دادن به نوجوانان برای نظارت دقیق بر انتخابات،افزایش شور و امید در سطح جامعه،افزایش مشارکت عمومی در فعالیت های اجتماعی و سیاسی و همچنین تشویق و ترغیب خانواده ها به حضور مستمر در محافل اجتماعی و انتقال تجارب به نسل جوان از دیگر اهداف این طرح است.

    مهدی خواه در این نشست با اشاره به این که هدف از این طرح میدان داری جلسات و نشست ها و همچنین مدیریت راهبردی به دست جوانان است و امیدواریم همه اظهارات جلسه از زبان این جوانان بازگو شود .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *