×
×
جدیدترین‌‌ها

چه شد که چنین شدیم !!

  • کد نوشته: 87701
  • آذر 30, 1402
  • در دنیای خبر آن‌هم از نوع حوادث ، شنیدن اخبار شیادی برای خیلی‌ها جذاب و خواندنی است.
    چه شد که چنین شدیم !!

    نخست نیوز: محمدباقر عطاریانی _اما برخی اخبار از این جنس انصافا اوج نامردی و بی‌مروتی را می‌رساند.خبر زیر را مرور کنید:بازداشت اعضای باند کلاهبرداری از خانواده‌های بیماران بستری.

    دادستان تهران گفت :تاکنون ۴ نفر از اعضای باند کلاهبرداری از بیماران بستری که با معرفی خود به‌عنوان پزشک معالج بیمارستان، اقدام به اخذ وجوه از خانواده‌ها می‌کردند؛ شناسایی و بازداشت‌شده و در این رابطه پرونده‌ای در دادسرای ناحیه ۶ تهران تشکیل‌شده است.

    انصافا کلاهبرداری از بیماران نشانه چیست؟آیا نشانه نابودی مردی و فتوت در جامعه ما نیست؟چندی پیش یکی از آشنایان گفت برادرم با خودرو ، نیمه‌های شب راهی منزل بود که دریکی از بلوارهای مشهد شاهد واژگونی یک موتورسیکلت و مجروح شدن راکب می‌شود.

    او به کمک می‌شتابد درحالی‌که چند نفر مخفی‌شده بودند و با صحنه‌سازی قصد اخاذی و سرقت داشتند.

    برادرم با مقاومت در برابر آن‌ها و البته با جراحت شدید براثر ضربات چاقو درنهایت موفق به فرار می‌شود اما نکته مهم‌ این است که آحاد مردم بااطلاع یافتن از چنین اخباری دیگر جرات کمک به هم‌نوع را نخواهند داشت‌.

    متاسفانه اعتماد ، راستی و درستی و رسم مردی و مردانگی در این روزها در حال از بین رفتن است.کلاهبرداری از بیماران و سر راه بگیری از کسانی که قصد کمک داشته‌اند این‌ها نشانه زوال مروت در جامعه ماست.جامعه‌ای که در تاریخ و سراسر آن سرشار از ماجراها و داستان‌های پندآموز و حکایات واقعی و مردانگی بوده است.به‌راستی چه شد که چنین شدیم!؟

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *