×
×
جدیدترین‌‌ها

روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه:
رصد و پایش نانوایی‌های سوادکوه استمرار دارد

  • کد نوشته: 85960
  • آذر 8, 1402
  • مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سوادکوه از رصد و پایش بازار و نانوایی‌های سوادکوه خبر داد، گفت: با تعطیلی های خودسرانه نانوایی ها در سوادکوه برخورد قانونی می شود
    رصد و پایش نانوایی‌های سوادکوه استمرار دارد

    نخست نیوز: به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه، محمدعلی سلیمانی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه گفت: کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار شهرستان متشکل از کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره صمت سوادکوه در راستای تأمین منافع و قوت مردم همه واحدهای نانوایی ملزم به رعایت ۲ روز تعطیلی در ماه بوده و با تعطیلی خودسرانه برخورد قانونی می‌شود.

    سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه باید ساعات کار، تعطیلی‌ها در مقابل هر نانوایی درج شود، افزود: تأمین نیازهای اساسی و روزمره مردم برای ما دارای بالاترین میزان اهمیت است.

    وی با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی‌ها در شهرستان سوادکوه استمرار دارد، بیان کرد: با تخلفاتی از قبیل کم فروشی، احتکار، تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان برخورد خواهد شد و برای واحدهای صنفی متخلف حداکثر جریمه قانونی در نظر گرفته می‌شود.

    محمدعلی سلیمانی با اشاره به اینکه سلامت مردم در اولویت است و باید کیفیت نان در سوادکوه بهتر شود، افزود: بازرسان باید به صورت مستمر بر کیفیت پخت نان واحدهای خبازی نظارت داشته باشند.

    وی با بیان اینکه اکثریت مردم جامعه از نان استفاده می‌کنند اظهار داشت: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

    سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها باید مستمر و نامحسوس باشد گفت: نانوایانی که واحدهای خود را خودسرانه تعطیل کنند، مشمول برخورد قانونی شده و با آنها برابر مقررات با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *