×
×
جدیدترین‌‌ها

نمایشگاه فرصتی برای پویایی و سلامت جامعه

  • کد نوشته: 82711
  • آبان 2, 1402
  • فرماندار مشهد در بازدی از نمایشگاه «خانواده ورزش» مطرح کرد

    نمایشگاه فرصتی برای پویایی و سلامت جامعه

    نخست نیوز : مجید خروشی_نمایشگاه بسیار خوب و ارزشمندی بودوخوشبختانه با استقبال خوبی که شهروندان ازاین نمایشگاه داشتند و آشنایی با رشته های مختلف امیدواریم شرایط جذب و ترغیب خانواده ها به ورزش که رکن اصلی سلامت جامعه است با اقدامات ساختاری و زیر بنایی که شهرداری در دست اقدام دارد به اهداف تعریف شده دست پیدا کنیم .

    محسن داوری افزود:با توجه به این که حوزه ورزش مدتها ست مغفول باقی مانده است توجه به ورزش در جامعه امروزی امری ضروری است و اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید ورزش را در اوج قرار دهیم تا نشاط ایجاد شود و شادابی و نشاط در میان آحاد جامعه سلامتی و پویایی جامعه را به ارمغان می آورد. بنابراین برگزاری این رویدادها سبب می شود که ورزش در تمام رده های سنی رونق پیدا کند و درجامعه ای که ورزش رونق دارد سلامت جامعه شکل تازه ای به خود می گیرد. وی در باره همکاری و تعامل فرمانداری با دستگاه های مرتبط با ورزش گفت: در جهت کمک به سلامت جامعه همه ظرفیت ها و پتانسیل فرمانداری در خدمت شهروندان است و ما تلاش می کنیم شرایط رفاه ،گردشگری و تفریح و نشاط و شادابی را در جامعه فراهم کنیم و هر دستگاه متولی که در این خصوص تلاش کند مورد حمایت ما نیز قرار خواهد گرفت.

    فرماندار مشهد بعد از حضور در نماز جماعت ضمن بازدید از همه غرفه ها دقایقی را پای صحبت مدیران غرفه ها نشست ودر محفلی صمیمی پاسخگو سوالات بازدیکنندگان شد. علیرضا تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «خانواده ورزش» گغت: تدارک ۱۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در خراسان رضوی برگزار و مهمترین دستاوردهای ورزشی با همکاری تربیت بدنی شهرداری مشهد در بوستان ملت طی این هفته درمقابل دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. وی با اشاره به استقبال خوبی شهروندان از نمایشگاه یادآور شد: اغلب رشته های ورزشی و همگانی جهت آموزش و آشنایی شهروندان و عضویت گیری در راستای استعداد یابی برنامه هایی را تدارک دیده اند همچنین اجرای برنامه های نمایشی توسط قهرمانان ورزش استان در رشته رزمی ،موتور سواری،فریزبی،تیر و کمان،بازی های بومی و محلی ،یوگا کودکان ،بازی های فکری ،والیبال ،فوتبال و تیر اندازی شور و نشاط فراوانی به این نمایشگاه بخشید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *