×
×
جدیدترین‌‌ها

صحنه‌ای دیگر از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه

  • کد نوشته: 82588
  • آبان 1, 1402
  • رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) حملات جنایتکارانه بی‌سابقه‌ای را علیه غیرنظامیان در نوار غزه انجام داد و در این راستا، شبکه الجزیره صحنه‌ای دردناک از این جنایتگری را ثبت کرده است

    صحنه‌ای دیگر از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه

    به گزارش نخست نیوز :، ویدئو اختصاصی که الجزیره ثبت کرده است، تلاش برای امدادرسانی و مداوای قربانیان بمباران خشونت آمیز اردوگاه جبالیا در شمال شرق نوار غزه را به تصویر کشیده است.

    این ویدئو بار دیگر نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای انجام جنایاتش توجهی به کودکان فلسطینی ندارد و آنها را هدف قرار می‌دهد.

    در این ویدئو یک نوزاد شیرخوار فلسطینی مشاهده می‌شود که در نتیجه حمله به جبالیا به شدت مجروح شده و یک امداد رسان در تلاش برای نجات جان این نوزاد او را به بیمارستان منتقل می‌کند.

    رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) موجی از حملات را به نوار غزه انجام داد که به توصیف خبرنگار المیادین با تایید شهادت ۲۱ تن از جمله هفت کودک در نتیجه حمله اشغالگران به سه خانه در رفح در جنوب نوار غزه خشونت‌بارترین حمله از زمان آغاز جنگ به این منطقه بوده است.

    طبق گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، تعداد شهدای فلسطینی در حملات روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از ۴۰۰ نفر رسید که اکثر آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دادند. این حملات در جبالیا، بیت لاهیا در شمال، محله الوسطی و الریمال، اردوگاه الشاطی در غرب و خان ​​یونس و رفح در جنوب متمرکز بود.

    منبع ایسنا 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *