×
×
جدیدترین‌‌ها

توسط منیر اکرم؛
پاکستان از جنبش عدم تعهد خواست مانع ادامه حملات اسراییل شود

  • کد نوشته: 8106
  • اردیبهشت 29, 1400
  • نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با انتقاد از مانع تراشی آمریکا در شورای امنیت، در نشست مجازی کشورهای عضو عدم تعهد از این جنبش خواست تا برای جلوگیری از حملات رژیم صهیونیستی اقدام کند.
    پاکستان از جنبش عدم تعهد خواست مانع ادامه حملات اسراییل شود

    به گزارش خبرگزاری نخست نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، «منیر اکرم» نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد خواست هرچه زودتر برای جلوگیری از تداوم حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین اقدام کند.

    نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد در نشست مجازی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در مورد اوضاع فلسطین تاکید کرد که تلاش‌های موجود برای برابر دانستن تجاوزات رژیم صهیونیستی با دفاع فلسطینیان را نگران کننده دانست.

    «منیر اکرم» در ادامه تأکید کرد که درخواست شورای امنیت سازمان ملل متحد برای آتش بس توسط ایالات متحده متوقف شده و این باعث تاسف است.

    وی در ادامه گفت که ضروری است تا در راستای لغو وتوی ایالات متحده در خصوص موضوع مذکور تلاش شود.

    جنبش عدم تعهد در سال ۱۹۶۱ توسط کشورهایی تأسیس شد که در طول جنگ سرد نمی‌خواستند با آمریکا یا اتحاد جماهیر شوروی سابق وارد اتحاد شوند. این جنبش اکنون ۱۲۰ عضو دارد.

    گفتنی است که شمار شهدای فلسطینی در اثر حملات اسرائیل به نوار غزه به ۲۱۲ نفر از جمله ۶۱ کودک رسید. همچنین در مجموع ۱۴۰۰ نفر از جمله ۴۰۰ کودک و ۲۷۰ زن در این حملات مجروح شده‌اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *